• Een trailer voor...




    Youtube-versie Mening? :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:26 ]


    Let it come and let it be

    Woew, Jennifer's body
    Ik vind he eigenlijk niet zo goed :$ Sorry


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik vind hem heel eerlijk gezegd niet echt goed.. Ik begrijp in ieder geval aan de hand van je trailer niet waar het verhaal over gaat. Sorry ;$


    Alis volat propriis.

    Hm. Je zou andere muziek moeten nemen, denk ik. Dit vind ik eigenlijk helemaal niet bij de sfeer passen, en ook gaan de beelden niet echt mee met de maat van de muziek. En misschien zou je die foto's eruit kunnen laten, en alleen de stukjes film gebruiken?
    Maar ik vind de beelden die je hebt gekozen wel goed. Laat je niet ontmoedigen, je wordt er alleen maar beter van als je naar kritiek luistert. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik deel Squares mening (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Ik deel Squares mening (:


    Follow your dreams. They know the way.

    Het is maar een beetje duidelijk waar het over gaat, maar echt goed zou ik het niet noemen.
    Daarnaast moet je misschien even de spelling checken.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Square schreef:
    Hm. Je zou andere muziek moeten nemen, denk ik. Dit vind ik eigenlijk helemaal niet bij de sfeer passen, en ook gaan de beelden niet echt mee met de maat van de muziek. En misschien zou je die foto's eruit kunnen laten, en alleen de stukjes film gebruiken?
    Maar ik vind de beelden die je hebt gekozen wel goed. Laat je niet ontmoedigen, je wordt er alleen maar beter van als je naar kritiek luistert. ^^

    En het is 'I'm in love with a murderER' (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En het is 'I'm in love with a murderER' (:

    Eupsie... Typfout ;-;


    Let it come and let it be