• Ik heb nog niet echt officieel vakantie, maar wel veel vrij enzo
    En dit nog maar mijn eerste dag vrij en ik verveel me nu al te pletter hoe overleef ik deze vakantie?
    Ik ga pas 29 Juli op vakantie
    En ik kan niks doen met vrienden omdat ik die niet heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ga een verhaal schrijven. Kijk films. Er zijn zat dingen te bedenken, maar daar moet je dan wel zelf zin in hebben, anders kan het niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat zei je al op die andere topic, dus ik quote mezelf:

    Je overleeft hem, door niet te sterven... Dat was droog
    Nee, gewoon iets met vrienden.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ga een sport doen, leer nieuwe mensen kennen c:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ach joh, ik ga helemaal niet op vakantie ;P en de meeste waar ik mee om ga wel ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vrienden?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Fellatio schreef:
    Ach joh, ik ga helemaal niet op vakantie ;P en de meeste waar ik mee om ga wel ;P

    Hehe, heb ik ook :P


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Koop voor een duppie een gitaar, en ga jezelf gitaar leren spelen ^^.
    Of je gaat allemaal dingen met de naaimachine maken. Ga ik ook doen, ik ga allemaal tassen maken ^^. Kost je wel wat geld aan stofjes enzo, maar het kan ook gewoon heel goedkoop.
    Hmmm... nouja schrijven natuurlijk. Even denken, wat kun je nog meer doen.. Je kunt ook je eigen tijdschrift gaan maken. Denk denk denk.. koop een eenwieler, daar heb ik me ook een hele vakantie mee kunnen vermaken.
    Hmmm.. Ga op internet naar zinloze cursussen zoeken. Nouja, je kamer aan make-over geven. -- niet dat ik dat kan, me kamer is 2 bij 4. haha. Nouja genoeg suggesties? Hoop dat je er wat mee kunt ;D (A)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:05 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik pak als ik me verveel altijd een goed boek en mijn fiets en fiets ver weg, tot ik zo'n mooi sprookjesachtig plekje heb gevonden en daar blijf ik dan een hele middag lezen (:
    Maar sinds ik Q heb ontdekt heb ik dat eigenlijk nooit meer gedaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    vakantieliefde. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kom wel even naar Zeeland hoor.


    Firm believer of all that is magic

    Ojaa, en je nieuwe schoolspullen leuk maken. Allemaal foto's in je agende enz. ;d


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Clannad en Clannad After Story kijken.

    xIbrahim schreef:
    Ik kom wel even naar Zeeland hoor.

    Brave jou


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Defensive schreef:
    Ik pak als ik me verveel altijd een goed boek en mijn fiets en fiets ver weg, tot ik zo'n mooi sprookjesachtig plekje heb gevonden en daar blijf ik dan een hele middag lezen (:
    Maar sinds ik Q heb ontdekt heb ik dat eigenlijk nooit meer gedaan.


    Dat doe ik ook altijd! ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Uneventful schreef:
    vakantieliefde. :'D


    Ja, dat is ook altijd een hele leuke bezigheid :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.