•                         I'm Afraid

    Een vrij korte Stand Alone,
    Maar ik "expirimenteer" momenteel met mijn schrijfstijl,
    Zodat ik die mogelijk kan verbeteren,
    Zouden jullie je mening willen geven,
    En dus niet van:
    'Ja, goed geschreven,'
    Maar S.V.P. ook uitleggen wát er goed geschreven is,
    Zo ook als je het niet goed/mooi vind,
    Het is een zeer korte SA,
    Dus het kost hooguit 5 minutjes,
    Om hem te lezen en beoordelen,
    Alvast bedankt :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:13 ]


    Let it come and let it be

    Ik vind het een mooie SA, serieus. Ik vind het mooi geschreven en soms herken ik mezelf er ook in. Helaas vind ik wel dat je teveel komma's gebruikt in een zin, maar het kan wel aan mij liggen. Je benadrukt de woorden zo goed, vandaar. x


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Ik vind het een mooie SA, serieus. Ik vind het mooi geschreven en soms herken ik mezelf er ook in. Helaas vind ik wel dat je teveel komma's gebruikt in een zin, maar het kan wel aan mij liggen. Je benadrukt de woorden zo goed, vandaar. x

    Dat hoor ik wel vaker, dat ik te veel komma;s gebruik :'D
    Op één of andere manier is dat een tik van mij, het voelt voor mij dan dat ik aandacht en verzorging aan mijn stories biedt. Ik kan er vaak héél slecht tegen als iemand géén komma's in zijn story gebruikt. Maar ik gebruik er inderdaad te veel, tot ergernis van sommige lezers van mij :'D


    Let it come and let it be

    Ik dat je vaak 'ik' gebruikt na elkaar. Probeer daar variatie in te brengen. Ook gebruik je een deel Vt een deel TT. Dat leest niet zo fijn, en inderdaad, veel komma's, al val ik daar niet over.
    Hij is inderdaad best kort, en ik kan er niet direct verhaal lijn achter vinden. Maar, wel mooi

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:21 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Ik dat je vaak 'ik' gebruikt na elkaar. Probeer daar variatie in te brengen. Ook gebruik je een deel Vt een deel TT. Dat leest niet zo fijn, en inderdaad, veel komma's, al val ik daar niet over.
    Hij is inderdaad best kort, en ik kan er niet direct verhaal lijn achter vinden. Maar, wel mooi

    Dat VT en TT is best wel onbewust, acties beschrijf ik het liefst in VT, en gedachtes in TT :'D

    Maar hoe kan ik het 'ik' varieren?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat VT en TT is best wel onbewust, acties beschrijf ik het liefst in VT, en gedachtes in TT :'D

    Maar hoe kan ik het 'ik' varieren?

    Door andere zinsbouw te gebruiken, andere onderwerpen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Door andere zinsbouw te gebruiken, andere onderwerpen

    Oké ik zal het proberen :3


    Let it come and let it be

    Mehehe, de meningen over de komma's verschillen nogal per persoon :'D


    Let it come and let it be

    @FlowerRain, Ik gebruik bijna altijd mijn eigen gevoel, zonder een sterke emotie kan ik niet schrijven.


    Let it come and let it be

    Je legt mooi en op een duidelijke manier uit, maar het irriteert me halverwege door de vele komma's die erin staan. Er staat zo te zien hier al een berichtje over, maar anders kwam ik weer zo droog over. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.