• En ik mag niet te lang in de zon ><
    Ik heb een infectie en zit daarom aan de Antibitica. En dan ook nog eens aan een van de zwaarste.
    Met als gevolg dat ik me nu zwaar belabbert voel. ik niet vroeger al 11 uur me bed in mag, omdat ik dan mijn pillen moet slikken-noormaalgesproeken niet zo erg, maar wel nu ik de helle dag alleen maar wil slapen-. en mijn wekker ook nog eens om 7 uur gaat om mijn pillen in te nemen. Ik om vaste tijdstippen moet eten, EN IK DUS NIET IN DE ZON MAG!! ;o
    Hier heb ik nu dus zwaar de pest in!
    Ja oke, gister heb ik ook de helle dag in de zon gezeten. maar vanwege die antibiotica verbrand ik dus 10x zo snel. iets waardoor ik nu dus ontigelijk verbrand ben. Ik wilde vandaag naar het strand. maar ik mogt alleen in de schaduw en morgen wil ik de stad ik. nu meot ik me dus constand insmeren met zonnebrand en moet ik lange truitjes en lange broeken aan.
    en iedereen die vraagt of ik het niet warm heb., ><

sorry ik wilde even zuuren, want ik heb er echt mooi de pest in ><

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Het is wel heel erg warm :/ Hier toch
    Dus... Ik zit nu niet graag in de zon D=

"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

FireDust schreef:
    Het is wel heel erg warm :/ Hier toch
    Dus... Ik zit nu niet graag in de zon D=

Ja hier ook, maar binnen is het ook niet te harden.
    en ik zie iedereen buiten lopen zo heel chil., en ik zit hier maar een beetje., ;x

Aaaahh dat is klote voor je.. sterkte(flower)

What is youre favo scary movie?

Was gaan zwemmen in de zee. Heb ik ook gedaan.
    Ohnee, zet een zwembadje in de tuin onder de parasol. Zo'n mini ding.

Food.

Emerge schreef:
    Was gaan zwemmen in de zee. Heb ik ook gedaan.
    Ohnee, zet een zwembadje in de tuin onder de parasol. Zo'n mini ding.

in het water verbrand je nog sneller.,
    en als ik dus te lang in de zon zit heb ik dus kans dat ik allemaal vlekken op me huid krijg en dat heb ik er dan ook weer niet voor over..
    -ik ben bij mijn vader en we hebben hier een balkon.,;x en dat balkon is op dit moment mijn beste vriend aangezien daar schaduw is en ik daar dus wel mag zitten.,-