• Soms voel ik me best alleen, want ik heb eigenlijk maar 2 echte vriendinnen waar ik mee om ga. en die wonen niet echt vlakbij..
    en van de bassisschool heb ik niet meer echt vriendinnen waar ik mee omga, al zou ik dat wel weer willen. maar ik weet niet hoe ik weer met ze in contact kom, ik heb ze wel op hyves maar ik weet niet wat ik in een krabbel moet sturen. vroeger had ik wel veel vriendinnen maar die zijn allemaal verhuist naar de andere kant van nederland of naar een ander land. wat moet ik doen?

ailoveejoee.

Tja als jij echt nieuwe vrienden wilt dan moet jij er zoeken he..

Stop wishing, Start doing..

Meh, dat is inderdaad best kut...
    Ik weet wel hoe je je voelt.

Your make-up is terrible

Ik ken het. Ik heb precies hetzelfde. Maar één of twee vriendinnen, waarvan er een nooit zin heeft in iets en de ander ver weg woont. En de rest van mijn vriendinnen wonen aan de andere kant van de wereld.
    Balen!
    Sterkte ermee!

Am I gay? I am ecstatic!

Proberen nieuwe vrienden te maken,het jaar is bijna om en volgend jaar zit je(gok ik) in een nieuwe klas. Probeer daar vrienden te maken.
    Voor nu,spreek vaker af met je vrienden.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    Proberen nieuwe vrienden te maken,het jaar is bijna om en volgend jaar zit je(gok ik) in een nieuwe klas. Probeer daar vrienden te maken.
    Voor nu,spreek vaker af met je vrienden.

Nee ik zit niet in een nieuwe klas, alleen komt er waarschijnlijk een nieuw meisje bij, maar die woont ook ver weg aan de andere kant van de school zeg maar en ik weer aan de andere kant ook ver weg, snap ie?

ailoveejoee.

Spreek ze gewoon eens aan vvan "Hoi hoe gaat het, lang niet gesproken" of zo :3
    Succes!

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.