• Hoewel de meeste mensen zondagen haten, vind ik heteen geweldige dag, omdat het de enigste dag is dat ik kan uitslapen (:


    Olive

    Was het bij mij ook maar zo, ik moet direct al muziek gaan spelen :')
    Maar daarna lekker lui in de zetel achter de televisie hangen. Dus, ik heb er geen hekeel aan ;D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben al sinds 8 uur op omdat mijn moeer vandaag naar Griekenland gaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jamaar, je bent al wakker, is toch niet meer uitslapen?


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet uitslapen, te veel te doen voor Parkpop. _O_ Al wil ik verder slapen, aangezien ik een hele leuke droom had. :3


    wth.

    7:15 opgestaan (Heerlijk) 13:30 komen Anouk en adotje 14:00 gaan we en mijn ma zwemmen. 16:00 Barbeknoei


    Firm believer of all that is magic

    Ik haat deze zondag. -.-
    Leren leren leren.

    Ik hou van zondag!
    Zondag = Luidag (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Lol waarom ben je dan nu al wakker?
    Ik moet nog een heel hoofdstuk wiskunde gaan maken. Fail.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Jamaar, je bent al wakker, is toch niet meer uitslapen?


    Haha, normaal kan ik maar slapen tot 7 uur, ook de zaterdag of een vakantiedag. Maar aangezien iedereen de zondag thuis is, moet ik geen onbijt ma ken of de boekhouding bijhouden, dus 9 uur is voor mij best uitslapen xd.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Haha, normaal kan ik maar slapen tot 7 uur, ook de zaterdag of een vakantiedag. Maar aangezien iedereen de zondag thuis is, moet ik geen onbijt ma ken of de boekhouding bijhouden, dus 9 uur is voor mij best uitslapen xd.


    Aah zo, ja dan wel. Lekker hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jamaar, je bent al wakker, is toch niet meer uitslapen?

    Hallo Jumbo. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *Maakt je jaloers* Ik heb morgen ook nog vrij :DDD


    Follow your dreams. They know the way.

    Waarom haten de meeste mensen zondagen? D:
    Voor mij is het gewoon een vrije dag, en ik kan onmogelijk een vrije dag haten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hallo vakantie weekend! Ik heb geen huiswerk.