• Hallo ^-^ Ik sta op het punt om een story te schrijven over Harry Styles. & ik wil gewoon van jullie weten of ik hem online moet zetten of niet!



    'Bella' Zo heet het hotel, dat de ouders van de 17-jarige Bella-Marie Williams runnen, het is tevens ook naar haar genoemd. Al van haar 10de werd ze meegesleept in het hele hotelgebeuren en nu neemt ze soms zelf even de leiding in handen. Zo zijn haar ouders voor drie weken naar een congres, en mag ze die drie weken het hotel onder haar hoede nemen. En net nu krijgt het hotel bezoek van One Direction. Ze vertelt de jongens - en hun bodyguards en manager en al de mensen die er bij zijn - dat zij de eigenaar is van het hotel - de jongste eigenaar ooit. De jongens geloven haar. En stilletjes aan begint Harry gevoelens voor Bella-Marie te krijgen. Maar dan komen haar ouders vroeger thuis dan verwacht en de jongens erachter komen dat zij de hele tijd gelogen heeft. Harry wil niets meer met haar te maken hebben. Zal het nog goed komen?




    Zal ik beginnen of niet?


    I'm falling to pieces ~

    begin maar zou ik zeggen.


    They fell in love, didn't they?

    Ikzelf hou niet van verhalen met bekende personen erin. Maar er zullen wel mensen zijn die het willen lezen denk ik. Als je wil mag je zkr verder gaan.


    Ik wil een tuin vol egels