• Au, au, au. Mijn voeten doen op dit moment echt zo'n zeer ): Vandaag was het Cellophane haar verjaardag en we hebben een klein beetje gewandeld, maar om de één of andere rede doen mijn voeten zo'n zeer dat ik niet meer recht kan staan ): Dat wordt dus een avondje bedliggen. En wat hebben jullie vandaag gedaan?


    Olive

    Ik heb overal spierpijn ,geen idee waarvan? :s


    Follow your dreams. They know the way.

    Arme jij D:
    Ik heb de hele dag op een natgeregend atletiekveld gestaan, helpen bij het hoogspringen. Maar ik was wel een uur eerder vrij dan alle sporters :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Proefwerken verkloten & niks doen.
    Daarna tekenen :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    laatste dag van examen, en ik heb ook pizza gemaakt in school.

    Ik heb de hele dag op krukken gelopen, omdat een jongenuit me klas gisteren tegen me voet aan trapte en nu alle botjes in me tenen gescheurd zijn.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 19:45 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb de hele dag gewerkt, ook arme beentje. D:


    Your make-up is terrible

    Ik ben bij mijn beste vriendin langs geweest. ^.^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn been doet ook pijn :Y)

    Ik was aan 't fietsen, komt er idioot op zijnf eits bocht omgescheurd vollop tegen me aan. Mijn been zat klem tussen beiden fietsen en nu is ie blauw/rood, dik en pijnlijk ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    + je bent tegen de klink gestuikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    + je bent tegen de klink gestuikt.


    En ik vond die klink toen ook nie :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    En ik vond die klink toen ook nie :'D
    Haha ja. x')
    Hah het was toch zo gezellig. Moeten we zeker overdoen. Wel vreemd van je voetjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Haha ja. x')
    Hah het was toch zo gezellig. Moeten we zeker overdoen. Wel vreemd van je voetjes.


    Idd. Ja, ik snap het zelf niet, het is vooral mijn rechter aan mijn knie... Ik kan me niet herinneren dat ik iets slechts heb gedaan ermee?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Idd. Ja, ik snap het zelf niet, het is vooral mijn rechter aan mijn knie... Ik kan me niet herinneren dat ik iets slechts heb gedaan ermee?
    Ah die knieën. Daar heb ik dus ook zoveel last van dit jaar, maar gelukkig is Jelle er nog om me soms te verzorgen. Ik had deze winter ook es een kramp in mijn voet en dat deed echt zoveel zeer dat ik er van moest wenen en Jelle vond dat zo schattig. We hadden die dag heel lang in de sneeuw gestaan omdat we naar een concert gingen en het openbaar vervoer zat een beetje vast doordat het een kleine sneeuwstorm was en mijn been ging in kramp door het temperatuurverschil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ah die knieën. Daar heb ik dus ook zoveel last van dit jaar, maar gelukkig is Jelle er nog om me soms te verzorgen. Ik had deze winter ook es een kramp in mijn voet en dat deed echt zoveel zeer dat ik er van moest wenen en Jelle vond dat zo schattig. We hadden die dag heel lang in de sneeuw gestaan omdat we naar een concert gingen en het openbaar vervoer zat een beetje vast doordat het een kleine sneeuwstorm was en mijn been ging in kramp door het temperatuurverschil.


    Maar meisje toch! Gelukkig dat Jelle er is om je te verzorgen (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Maar meisje toch! Gelukkig dat Jelle er is om je te verzorgen (:
    Idd. :)
    Maar ik ben ook al es niet aan dr lessen gegaan om voor hem te zorgen, want hij draaide es weg als ie rechtstond toen ie ziek was en ik durfde hem niet alleen laten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?