• Lol, dit is een vriend van mij. Die mensen dachten dat hij de echte Ron Wemel was, ik lachte me helemaal kapot toen. Haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    lol!!
    hij lijkt er wel op hoor!

    kijk die mensjes blij zijn xD


    Where words fail, music speaks

    Jaloersigheid, hij staat op perron 9 3/4! Daar ga ik binnenkort ook staan...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hij heeft er wel wat van weg ;o


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    HAHAHAHAHH faaal :9~


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Defensive schreef:
    Jaloersigheid, hij staat op perron 9 3/4! Daar ga ik binnenkort ook staan...

    Ik ben daar al geweest >333


    Follow your dreams. They know the way.

    Ah, dat vind ik eigenlijk best sneu voor die mensen, hoor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kom op, hij lijkt er niet eens op!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Kom op, hij lijkt er niet eens op!


    What is youre favo scary movie?

    Hahahhaha lol :'D


    -

    Zijn haar lijkt :Y) Maar voor de rest vind ik hem niet zo heel erg lijken op de acteur zelf, maar hij past wel bij de beschrijving van Ron uit het boek (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hahahaha, geweldig!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nica schreef:
    HAHAHAHAHH faaal :9~


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jaaa, een gast bij mij op school lijkt op die nerd van my life as liz! En een lijkt op DRACO MALFOY alleen met donkerblond haar, maar echt zijn karakter (player) en zijn arrogantie is gewoon duidelijk te merken. En ik ken er ook één die lijkt op Marcel van HP! ECHT OMG, de zelfde rare blik! En er lijkt ook één op RON WEMEL!?!?!?! Echt omg, want hij is heel lang 2 meter ofzo met oranje haar en sproeten. o.O
    dat was mijn school. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Jaaa, een gast bij mij op school lijkt op die nerd van my life as liz! En een lijkt op DRACO MALFOY alleen met donkerblond haar, maar echt zijn karakter (player) en zijn arrogantie is gewoon duidelijk te merken. En ik ken er ook één die lijkt op Marcel van HP! ECHT OMG, de zelfde rare blik! En er lijkt ook één op RON WEMEL!?!?!?! Echt omg, want hij is heel lang 2 meter ofzo met oranje haar en sproeten. o.O
    dat was mijn school. x'd


    Haha, grappig :'D. Bij mij zit er een jongen op school die heel erg lijkt op Rupert Grint, alleen dan blond, haha :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Haha, grappig :'D. Bij mij zit er een jongen op school die heel erg lijkt op Rupert Grint, alleen dan blond, haha :9~


    OEWH, stalk jij ook die gasten?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.