• Oke, laatst was het Tros hier in Bergen op Zoom, op dinsdag en mijn vriendinnen en ik zijn er dus heen gegaan. Dankzij mijn lengte, die erg klein is, werden we door wat oude mensen naar voren geduwt, kregen we ruzie met een paar mensen omdat we voordrongen, maar eindelijk stonden we vooraan toen de show begon.

    De foto's zijn níét ingezoomt, trouwens.







    Tim Douwsma heeft me een hand gegeven, ik heb op de kont van Jan Smit geslagen en Gerard Joling in zijn kont geknepen, waarop hij antwoordde tegen mij en mijn vriendin, "Lekker kontje hè,". Nou echt, mijn dag kon niet meer stuk, het was geweldig. Hahaha, heel veel gelachen.

    Iemand ook wel eens naar het Tros muziekfeest geweest?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jep, die in Sneek van een paar weken terug. Persoonlijk vond ik er niet veel aan, ik houd niet echt van die muziek.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ja, maar ik vond het vreselijk :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SylviaScenic schreef:
    Jep, die in Sneek van een paar weken terug. Persoonlijk vond ik er niet veel aan, ik houd niet echt van die muziek.


    Ik vond de muziek ook vreselijk hoor, maar het was gewoon ontzettend gezellig en alles. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee, ik haat die muziek. Bah. D;


    Ik ben gemeen xoxo

    jeej. Nick en Simon en al die anderer Volendammers. niet dus (-:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Nope ik niet,kijk het alleen op tv.


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik zou niet in de kont van Gerard Joling willen knijpen, eerlijk gezegd :Y)


    Felix

    Betrayal schreef:
    Ja, maar ik vond het vreselijk :'D


    You're beautiful.