• Altijd als ik in bed lig en de anderen nog beneden zitten, word ik helemaal verdrietig, ben ik boos op van alles en iedereen en moet ik huilen. Zij weten dit niet van me, maar daarom haat ik het om 's avonds in bed te liggen. Hebben jullie ditzelfde of ben ik de enige?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    waarom dat?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    uh, ik snap het even niet.
    In ke topic naam heb je ik haat "avond eten" en hier ga je praten over op je kamer zitten..


    dead is easy, life's harder. ~

    Ik weet zeker dat je niet de enige bent, maar ik heb er zelf geen last van. Heb je veel problemen waarover je ligt te piekeren of is het 'gewoon zomaar'?


    Felix

    Aangezien ik later dan mijn ouders naar bed ga heb ik daar geen last van. Ook heb ik nooit een hekel aan slapen gehad. Ik was altijd blij als ik mocht slapen vroeger, omdat ik dan kon dromen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ben je de jongste? Want de jongste hebben er vaak last van omdat die als eerste naar bed.. noujaah

    CrazyChicken schreef:
    Ik weet zeker dat je niet de enige bent, maar ik heb er zelf geen last van. Heb je veel problemen waarover je ligt te piekeren of is het 'gewoon zomaar'?

    Ehm, ik maak me ontzettend zorgen over een vriendin, ze heeft het heel moeilijk en dan bedoel ik op het randje van een depressie staan. Maar het moeilijke is juist dat ze aan de andere kant van het land woont... Maar, dat kan het toch niet zijn, lijkt me?

    @boven me: Ja, ik ben de jongste.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:48 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Waarom haat je ze dan? Omdat jij naar bed moet of omdat zij beneden zitten..? Dat is toch niet zo'n goede reden. Ik wil je niet kwetsen ofzo maar ik snap het niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Ehm, ik maak me ontzettend zorgen over een vriendin, ze heeft het heel moeilijk en dan bedoel ik op het randje van een depressie staan. Maar het moeilijke is juist dat ze aan de andere kant van het land woont... Maar, dat kan het toch niet zijn, lijkt me?

    @boven me: Ja, ik ben de jongste.

    Als je zelf denkt dat dat het niet is, zal dat het wel niet zijn.
    En inderdaad, het nare, eenzame gevoel dat je krijg als je de jongste bent (of als eerste naar bent gaat, wat in mijn geval hetzelfde was) ken ik wel. Misschien kun je dat tegen je ouders zeggen? Vragen of ze minder hard lachen, zodat je niet het gevoel hebt dat je iets mist. (Dat doet mijn zusje=D)


    Felix

    HOTDOG schreef:
    uh, ik snap het even niet.
    In ke topic naam heb je ik haat "avond eten" en hier ga je praten over op je kamer zitten..

    Ik dacht ook dat er avondeten stond, lol. Maar er staat avonden, als in, ze haat avond.
    OT: Puberteit misschien ofzo? Geen idee.