• hoi ik wilde iets vragen kent iemand een code voor de sims 1 om alle balkjes weer groen te krijgen ?

    heb hem dringend nodig want me sims zijn depri door de baby

    en wil niet dat ze dood gaan want dan heb ik twee weesjes en een is al wees want die heb ik geadopteerd


    martijn heet ie


    gr underworld95


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Nee, sorry, alleen maar van Sims 2.
    Misschien moet je eens kijken op www.cheatworld.net


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Volgens mij was het bij sims 1 je sims verwijderen en dan weer op het plaatje van je sims klikken dan zijn de balkjes weer groen
    zoiets was het geloof ik en om ze te verwijderen moet je
    move_objects on gebruiken

    sorry, ik speel sims 3, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar op internet kun je veel sites vinden met cheats.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Euh op de sims 2 is het maxmotives mss werkt dat ook op de 1.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Zit er geen boolpropcode in de Sims 1? Want in de Sims 2 en 3 wel.. Dan moet je crtl + shirt + c doen en dat typen boolprop testingscheatsenabled true (volgens mij) en dan kan je die balkjes groen maken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zoek ff voor je op de Sims-site. Moment.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik krijg alleen maar geld van die codes verder niks


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    NienkePOINK schreef:
    Volgens mij was het bij sims 1 je sims verwijderen en dan weer op het plaatje van je sims klikken dan zijn de balkjes weer groen
    zoiets was het geloof ik en om ze te verwijderen moet je
    move_objects on gebruiken


    Die, inderdaad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Die, inderdaad.


    move objects waar zit ie


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    moveobjects_on
    En dan delete Sim en dan weer op de sim in dat blauwe ding klikken :'D


    Let it come and let it be

    underworld95 schreef:
    (...)

    move objects waar zit ie

    Dat is een cheat die je in moet voeren


    Let it come and let it be

    Shift + cntrl + c ingedrukt houden en dan MOVE_OJECTS ON (in hoofdletters geloof ik) intypen. Dan op enter. Vervolgens ga je naar "kopen" en klik je op je sim, die je nu als het goed is kan oppakken. Vervolgens druk je op "delete". Nu is je sim weg. Klik weer op leven, en dan op het fotootje van de sim die je hebt verwijdert. Nu is hij weer terug, en staat alles op groen. Maar pas op, vaardigheden die hij heeft verworven kunnen weg zijn.

    Succes! ;)


    ars moriendi

    NienkePOINK schreef:
    Volgens mij was het bij sims 1 je sims verwijderen en dan weer op het plaatje van je sims klikken dan zijn de balkjes weer groen
    zoiets was het geloof ik en om ze te verwijderen moet je
    move_objects on gebruiken


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    DIRK schreef:
    Shift + cntrl + c ingedrukt houden en dan MOVE_OJECTS ON (in hoofdletters geloof ik) intypen. Dan op enter. Vervolgens ga je naar "kopen" en klik je op je sim, die je nu als het goed is kan oppakken. Vervolgens druk je op "delete". Nu is je sim weg. Klik weer op leven, en dan op het fotootje van de sim die je hebt verwijdert. Nu is hij weer terug, en staat alles op groen. Maar pas op, vaardigheden die hij heeft verworven kunnen weg zijn.

    Succes! ;)


    hij zegt ken hem niet


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Het is volgens mij gewoon move objects on, zonder hoofdletters, dacht ik.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle