• Oké de titel zegt genoeg, Ik ben dus verliefd op een jongen, Alleen ik weet niet of ik echt op hem ben, normaal als ik een knappe jongen zie ben ik onmiddellijk verliefd en nu zie ik een knappe jongen maar daar blijft het bij, Oké die jongen kijkt naar mij soms, oké vaak maar dat zegt toch niets? Of wel? HELP!

    Hé, eerst was ik op zijn vriend maar toen ik tot morgen zei aan de bus halte tegen mijn vriendin zei ze dat ze met me meekwam en toen was die jongen waar ik nu op verliefd ben meegegaan, Toen hebben we niet echt veel tegen elkaar gezegt, maar ik heb hem wel een snoepje gegeven, en dat is echt waar niet voor de grap! :$

    Keb juist met men vriendin gepraat en ze zegt dat ik niet meer bij mijn BF moet staan omdat die een bitch is en dat ik bij haar moet staan en bij dat groepje met al die jongens, help wat moet ik nu, ze gaan mij echt allemaal uitlachen ik zweer het jullie, HELP !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Niemand het gaat vooral over het onderste!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik volg hem neit met me miniscuule hersentjes ¬_¬


    Crack a bottle

    Oké het komt erop aan ja ik weet niet gewoon lezen en je hersens helder houden x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    JIPPI!!
    Ik snapte hem een beetje!!
    Alleen die onderste nog neit helemaal xD


    Crack a bottle

    JIPPI!!
    Ik snapte hem een beetje!!
    Alleen die onderste nog neit helemaal xD


    Crack a bottle

    Kheb daarjuist met Katrien op msn gezetten, en dan zei ze dat ik niet meer met Delphine om moest gaan en dat ik meer bij haar moet staan, en daar zit die jongen meestal bij waar ik op ben, Snap je het nu? Maar nu zit ik dus met het probleem ik ben gewoon veel te saai om bij hun te staan katrien zegt van niet maar ja, Dus nu vraag ik aan jullie hulp, hoe moet ik me gedragen enz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Echt niemand die mij wil helpen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik denk dat je gewoon moet doen waar je zelf zin in hebt en er niet van uitgaan dat je ergens te saai voor bent en verder snap ik er niks van?


    Mew <3

    Ik vind het echt dom van jullie dat jullie mij niet willen helpen komt het omdat ik een beu kind ben zeg het dan in mijn gezicht niet achter mijn rug! als er iemand anders hulp bij deze dingen nodig heeft zijn jullie er onmiddellijk en bij mij niet! :@


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    En ik heb het met mijn beste woorden uitgelegt als jullie dit niet verstaan zijn jullie dom!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    En bedankt?
    Dude, als mensen het niet snappen reageren ze meestal niet. Hoef je niet te flippen, 't duurt soms even voordat mensen je topic aanklikken y'know.
    Niemand vind je een stom kind, dus doe maar gwn rustig hrr.


    Mew <3

    Pff, ik hoef al geen hulp! En ik ben rustig ! Maar ik heb wel een punt, niemand reageerd op mijn topic's


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ja, okee. Maar dat mensen gwn het topic niet aanklikken betekent niet meteen dat ze je haten. Dan zouden echt veel mensen mij haten ofz. >.<"


    Mew <3

    Oh ,, Srry ,, EN ik bn niet dom [/voelt sig beledigt] Ik snap hem nu wel ,, Alleen ik las dit pas net,,was ff met wat anders besig ,,
    En je moet juist bij die vriendin en die jongens gaan staan dan denk ik ,,anders word het nooit wat xD EN je moet helemaal niet denken dat je daar te saai voor bent,, wnt als je met hem wilt sul je tog ook wel egt tegen hem moeten gaan praten denk ik,,
    xD (K) Hopelijk hb je hier wat aan


    Crack a bottle

    ps: Blijf jeself..


    Crack a bottle