Het gebeurt nou al zo vaak en ik wordt er gewoon gek van. Mijn broertje (14 jaar), nou denken jullie vast, o, weer eentje met een lastig broertje, maar de mijne doet zo ongelooflijk %$#!@$#
Hij ging nergens over maar het ging zo: Hij wilde een stressbal van me lenen (daarmee kan hij beter jongleren blijkbaar), ik had liever niet dat hij die van mij gebruikte. Maar het ging erom dat ik dus zei dat hij hem niet mocht, eerst was hij het daarmee eens. Totdat hij later terug kwam en heel de tijd zei: 'Maar je gebruikt hem toch niet?' Ik dus heel de tijd (rustig) nee zeggen, hij maar doordrammen. Ik stond in mijn kamer en hij er net buiten, maar hij had zijn voet al neergezet zodat ik de deur niet dicht kon doen. Ik dus heel rustig (met al een lichte irritatie in mijn stem) dat hij zijn voet weg moet zetten. Hij zo zeggen: 'Waarom?' Hij bleef maar doorvragen, zegt hij uiteindelijk: 'Je bent een vieze ginger!' (ik ben niet eens ginger, maar ik heb mijn haar bruin geverfd wat een rood achtige gloed heeft). Na een tijdje kreeg hij het voor elkaar om de stressbal van mijn kamer te halen, die pakte ik af en ik had hem uit mijn kamer gekregen (oke, ik geef toe, na al die frustraties heb ik geschreeuwd dat hij uit mijn kamer moest) Wat nu dus standaard komt: ik moet een kwartier voor mijn deur gaaan staan en al mijn gewicht op de klink zetten zodat hij niet naar binnen komt. En hij maar praten: 'Meike, Meike, dat is niet aardig wat jij net deed hè? En je klink gaat zo kapot, wist je dat?' Gaat hij nog met die jongleer ballen van hem tegen mijn deur aan gooien vanaf de buitenkant. Ik heb daar serieus een kwartier gestaan en mijn handen trillen nou helemaal van die klink omhoog houden.
Nu is ie eindelijk weg, maar dit is al zo vaak gebeurt, om de kleinste dingen. Ik wordt er zo gek van! Nou vraag ik me af, zijn alle 14 jarige jongens zo? Want als dat zo is dan moet ik gewoon wachten tot hij door die fase heen is.
Dit moest ik ff kwijt.
[ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:00 ]
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"