• Oké, ik weet niet of dit mag dus als het tegen de regels is, dan verwijder ik het wel. Ik verkoop tekeningen, en laat ze ook maken. Een tekening als deze:

- Schets

Kost 3 euro.

- Gekleurd, simpele achtergrond

Kost 5 euro.

Gekleurd, uitgebreide achtergrond.

Kost 8 euro.

Stuur me gewoon een PB met wat je wilt, welke achtergrond, welke personages. Ik kan personages voor stories maken, maar ook gewoon tekeningen die niet voor stories bedoelt zijn. Nogmaals, als dit niet in het forum mag, zeg het dan.

-Lil'

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:10 ]

A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

Wel erg leuk, maar ik ben even blut op dit moment dus zie dit als een upje.

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

... ik zie dat je een devart account hebt. hoe heet je daar?

Obviously.

Painted schreef:
    Wel erg leuk, maar ik ben even blut op dit moment dus zie dit als een upje.

Haha bedankt! Ja dat ken ik, ik ben ook heel vaak blut. Is niet erg hoor. Complimenten, daar doe ik het voor, niet voor het geld!

A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

AlexGirl schreef:
    ... ik zie dat je een devart account hebt. hoe heet je daar?

Lil'Breakdancer.

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:12 ]

Breakdancer schreef:
    (...)

Lil'Breakdancer.

heb je gewatcht!

Obviously.

AlexGirl schreef:
    (...)

heb je gewatcht!

Bedankt!

> Reclame maken en verkopen via Quizlet is inderdaad niet toegestaan. Vandaar een slotje.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle