• Dat de tijd op Quizlet 15 minuten achterloopt? Eerst was het nog maar 8 en het wordt steeds meer.. Misschien kan hier iets aan gedaan worden?

Kill them with kindness.

Chevalric schreef:
    Ik weet het (: maar het maakt me niet zoveel uit.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ik had het ook door, maar vond het niet echt erg ofzo :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Jaa, ik zie het ook.

I love BTR and One Direction!

Ja, dat is altijd al zo geweest. Ik had er ook een keer een topic over geopend, maar blijkbaar wordt het af en toe goed gezet, en begint hij toch steeds weer achter te lopen.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik weet het allang, maar ik ga er niet dood aan.

"Ignite, my love. Ignite."

Chevalric schreef:
    Ik weet het (: maar het maakt me niet zoveel uit.

It's going to be difficult, but not impossible.

Square schreef:
    Ja, dat is altijd al zo geweest. Ik had er ook een keer een topic over geopend, maar blijkbaar wordt het af en toe goed gezet, en begint hij toch steeds weer achter te lopen.

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Ja, dat wist ik al een tijdje. Soms best vervelend.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Jha XD idd! ik kwam er net achter =P

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Ik irriteer me eraan, omdat ik het na al die tijd dat ik hier ben nog steeds vergeet.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Nope, maar nu je het zegt.. ;'D

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

xIbrahim schreef:
    Who cares. je weet toch wat het goede is!

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Whatever....

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

het is me nooit opgevallen... xd
    maar ben er ook nog niet zo lang. ;d

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Hee jaa nu je het zegt. Het was me wel opgevallen dat er iets verkeerd mee was. Dna was ik met iemand aan het praten in het gastenboek. En dan dacht ik; huh, zo traag antwoord ik nou toch ook weer niet?

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.