• Oké, guys. Ik ga jullie dus even iets vragen, hihi. Ik heb dankzij de geweldige TroutyMouth een nieuw idee voor een One Direction verhaal, nu wil ik dus even dat jullie het voor mij beoordelen of dit iets is waar ik verder mee kan gaan, bedankt alvast!

    We gaan terug naar het jaar 1931, toen er nog geen televisie, computers en videospelletjes bestonden, dat men zich moest vermaken met het geen wat hij op dat moment had. […] heeft maar één droom, meedoen in een circus, maar haar ouders verbieden het haar. Als ze krijgt te horen dat ze is uitgehuwelijkt aan een vreselijke man loopt ze vol met woede weg van haar huis in de hoop dat ze ergens een plek tegen komt waar ze de dingen kan doen, waar ze van houdt.

    Na weken te hebben rond gereisd komt ze het circus […] tegen. Hopend op een plekje gaat ze auditie doen en komt het vijftal jongens tegen, die zich One Direction noemen, een Engelse groep jongens vol talenten. Ze wordt onderschat, maar haar volle verbazing worden ze uitgekozen en reizen ze rond en is de show ontzettend succesvol. Wat als haar verloofde erachter komt? Dat hij […] haar droom kapot wilt maken? Wat als hij merkt dat […] smoorverliefd is geworden op [1D LID]? Een verhaal vol avontuur, bedrog en liefde.


    Doen / Niet Doen
    Opmerkingen?
    Rollen?
    Waarschuwen?
    Extra?

    Tell me en wees alsjeblieft eerlijk, als je het niks vind, zeg dan gewoon. "Nee, ik vind het niks." daar maak je me blijer mee dan te liegen, hihi. Bedanktttttt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen / Niet Doen? DOEN
    Opmerkingen? Ja, doe Louis een grappig clownspakje aan ;a
    Rollen? JA.
    Waarschuwen? JA.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vind het een beetje nog onduidelijk, maar als je het uitwerkt vind ik het wel een goed verhaal! (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    Ik vind het een beetje nog onduidelijk, maar als je het uitwerkt vind ik het wel een goed verhaal! (:


    Hoe zou ik het duidelijker kunnen maken?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaa Doen.
    Opmerkingen: Damnn, jij hebt teveel ideeën.. Verwaarloos please je andere verhalen niet, hahaa (:
    Rollen: zelf weten, jouw kennende doe je dat toch wel
    Waarschuwen: Kun je doen, maar ik merk het vanzelf wel en ik heb waarschijnlijk toch geen tijd om het te lezen. Wedden dat ik ergens in het midden inspring (ben ik ook van plan met je andere verhalen) (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Doen / Niet Doen
    Opmerkingen? Nee.
    Rollen? Ja!
    Waarschuwen? Ja!


    To live doesn't mean you're alive

    Doen / Niet Doen
    Opmerkingen? Ja! Doe Louis een clowspak aan xd! En maak van Harry zo'n sexy salsadanser, thihi xd Maak van Zayn een gewichtheffer in tanga, Niall wordt stand-up comedian en Liam is paarden/leeuwentemmer xd
    Rollen? Als het nodig is xd Maar ik wil er wel altijd eentje invullen ^^
    Waarschuwen? YES PLEASE
    Extra? Uh. Ik ben blij dat je dit ideetje uitwerkt, thihi


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.