• De volgende twee maanden van mijn leven staan al zo goed als volgepland... Nog mensen met leuke (maar drukke) vooruitzichten?
    Nu heb ik nog examens tot 23 juni, 24 juni heb ik een vrije dag, 25 juni ga ik naar Graspop, 26 juni moet ik afspreken om dingen voor het kamp te regelen, 27 juni spreek ik af met vrienden die ik al een jaar niet meer gezien heb, 28 juni heb ik vrij, 29 juni heb ik schoolreis, 30 juni moet ik mijn rapport halen, 1 juli een dagje naar Rock Werchter, 2 juli vertrek ik op kamp (tot 14 juli), daarna heb ik twee weken stage, daarna ga ik twee weken naar Italië en daarna nog 3 dagen Pukkelpop. Haha, lekker veel (nerd)

    Nu jullie :')


    Never run out of reasons to smile...

    Euhm tem 22 juni examens, 23ste filmmarathon, 24ste bowlen, 29ste oudercontact, 30ste laatste dag school, 1 & 2 juli Rock Werchter. En dan waarschijnlijk 9 juli TW classic. En dan nog ergens op vakantie gaan en gaan karten ^^ Natuurlijk ook nog veel met mijn vriendinnen afspreken =D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 15:07 ]


    Live life limitless.

    ik heb 29 juni ook schoolreis! waar ga jij heen haha? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Examens tot de 23e
    30 juni vergadering
    2 juli vergadering
    3/9 juli kamp
    16 juli vergadering
    23/30 juli kamp
    14/23 juli kamp.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    School tot 1 Juli

    Vakantie naar Barcelona, ergens in Juni

    24/30 juli Ponykamp


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb deze zomer nog niet veel geplant ik ga 2 weken naar Italie en ook een weekje op kamp


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.