• Wat beteken volgende woorden, want die moet ik kennen en ik weet de vertaling niet (en internet vertaalt ze nogal raar).

    Wichten, rauswerfen, zerschnitten en einkühlen

    Alvast bedankt! (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Wichten = schurkje, deerg
    rauswerfen = naar buiten gooien
    zerschnitten =Gesneden
    einkühlen= invriezen, ontnuchteren



    EDIT

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 9:58 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    Wichten =
    rauswerfen = naar buiten gooien
    zerschnitten =Gesneden
    einkühlen= ..


    Dénk ik dan.. ik heb ook maar uur gehad ahaha sorry


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gewichten, uitsmijten (?), gesneden, enkele (?)
    sorry ik faal in duits.

    Nica schreef:
    Wichten = schurkje, deerg
    rauswerfen = naar buiten gooien
    zerschnitten =Gesneden
    einkühlen= invriezen, ontnuchteren



    EDIT

    Schurkje is geen werkwoord toch, en het zijn -volgens mijn cursus- allemaal werkwoorden (:


    Never run out of reasons to smile...

    Pak een woordenboek.
    Zoek op internet.

    Want hier een topic voor openen is onnodig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Pak een woordenboek.
    Zoek op internet.

    Want hier een topic voor openen is onnodig.

    Wat is er mis mee? Iedereen maakt wel eens topics aan die niet "hoog nodig" zijn, óók jij. En als ze het niet weet is het toch goed dat ze het vraagt? (nerd)

    Ik zou het niet weten, ik krijg volgend jaar pas duits, en dus ook duits woordeboeken D:


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Wat is er mis mee? Iedereen maakt wel eens topics aan die niet "hoog nodig" zijn, óók jij. En als ze het niet weet is het toch goed dat ze het vraagt? (nerd)

    Ik zou het niet weten, ik krijg volgend jaar pas duits, en dus ook duits woordeboeken D:


    Dan heb je nog altijd vertalen.nu en andere vertaal sites.
    En nee ik open geen topics met dingen die ik zelf op kan zoeken,
    tenzij ik het simpelweg niet vinden kan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wichten = Meisje (?)
    Rauswerfen = Eruit gooien
    Zerschnitten = In stukjes gesneden
    Einkühlen = Af laten koelen

    Over die eerste en de vierde ben ik me niet helemaal zeker, maar de andere twee wel.
    'Ein Wichtel' is wel een ander woord voor een meisje, maar ik heb nog nooit van Wichten gehoord.
    Kühlen betekent afkoelen, maar ik weet niet precies wat einkühlen dan moet betekenen. De context zou hierbij wel handig zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan en Frans, maar duits echt niet.

    .. Ik dacht dat ik een beetje goed begon te worden in Duits, maar ik zou het niet weten O:


    Me so good.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan heb je nog altijd vertalen.nu en andere vertaal sites.
    En nee ik open geen topics met dingen die ik zelf op kan zoeken,
    tenzij ik het simpelweg niet vinden kan.

    Ja en die vertaalsites zijn onbetrouwbaar, en zij kan het niet vinden.
    Dus stop met zeiken :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 11:26 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja en die vertaalsites zijn onbetrouwbaar, en zij kan het niet vinden.
    Dus stop met zeiken :'D


    "Dus stop met zeiken" Het is een vrij land, ik mag mijn mening uiten ;] En waar bemoei jij je overiens mee? Ik had het niet tegen jou, of wel soms? Ben jij de topcistarter? Weet jij of ze überhaupt heeft proberen te zoeken? Kon ze het echt niet vinden? Nee, dat weet jij waarschijnlijk niet dus je moet ook niet spreken voor haar. Als zij mijn reactie niet prettig vindt kan zij dat zelf zeggen, ze is oud genoeg, daar heeft ze jouw hulp niet bij nodig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eos schreef:
    (...)
    Schurkje is geen werkwoord toch, en het zijn -volgens mijn cursus- allemaal werkwoorden (:


    owwh..ja dat bedoel ik, ik heb het maar 40 uur gehad en alles wat wij geleerd hebben zijn Habe, Sein, Werden


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Endure schreef:
    Pak een woordenboek.
    Zoek op internet.

    Want hier een topic voor openen is onnodig.


    I´m nothing special.

    Wichten is wegen :Y)


    Not all those who wander are lost.