• Als je dacht dat dat niet kon heb je het mis..

    Ik ben blij, want ik heb een ongelofelijke goeie vriend ;D
    Ik ken hem bijna 2 jaar,
    & ik ken hem dankzij een vriendin. & haar ken ik door camping geloof ik.
    Mja, die vriendin kreeg toen met hem en blablabla uiteindelijk kregen ze ruzie [Ze hebben nou nog ruzie].
    Maar wij 2 bleven gewoon met elkaar praten.
    & we zijn elkaar gaan vertrouwen. We kunnen elkaar alles vertellen en helpen elkaar ook zo veel we kunnen.
    Hij is sinds een paar maanden geleden verliefd op me geworden.
    Maar op 1 of ander manier is onze band juist sterker geworden. Geen spanning of zo.
    Onze gesprekken vallen nooit stil. echt de beste vriend die je maar kunt wensen :$.

    Mja,, ik ben ook bang... Bang dat ik hem kwijt raak.
    Zo gemakkelijk raak ik hem niet kwijt, dat heb ik wel geleerd in die afgelopen maanden, maar toch. Ik ben ontiegelijk bang dat ik hem op 1 of ander manier kwijt ga raken. & echt ik weet dan niet wat ik moet..

    Kent 1 van jullie dit? en wat doen jullie er dan aan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ja ik ken dat maar ik heb geen idee wat je eraan moet doen. Probeer, nah laat maar dat gaat niet helpen denk ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je kunt er weinig aan doen denk ik..

    Moeilijk,moeilijk. Uhhm dat gevoel is best kút 3:


    Miss you! ~

    ergens komt het me heel bekent voor. maar geen idee, ik denk niet echt dat je er iets aan kunt doen eigenlijk..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.