Cuz I'm scared to death dat m'n ouders of ik een boete moeten betalen.
Weet iemand hoe dat allemaal in z'n werk gaat?
-
17 juni 2011 - 13:0517 juni 2011 - 13:07
Nee, hoezo?
If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right
17 juni 2011 - 13:08Nee, maar wat is er gebeurd? :')
[ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 13:14 ]
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
17 juni 2011 - 13:11Asleep schreef:
Nee, maar wat is er gebeurt? :')
Weinig, ik ga niet meer naar school, want de leraren willen me daar niet eens hebben, dus nou heb ik gezeik mt de leerplichtambtenaar.17 juni 2011 - 13:15Waarschijnlijk komt er zo'n gast langs bij je thuis of moet jij er heen (of naar de gemeente soms ook) en dan moet je je verhaal uitleggen dan pas kijken ze vaak naar hoe het nu verder moet...
Vaak is het eerst een waarschuwingdream, dare, fly!
17 juni 2011 - 13:17Mijn halve klas vorig jaar :'D Die kregen allemaal eerst een waarschuwing.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
17 juni 2011 - 13:24Roadie schreef:
Waarschijnlijk komt er zo'n gast langs bij je thuis of moet jij er heen (of naar de gemeente soms ook) en dan moet je je verhaal uitleggen dan pas kijken ze vaak naar hoe het nu verder moet...
Vaak is het eerst een waarschuwing
Ja, maar die heb ik vorig jaar al gehad :'D, fuckk.17 juni 2011 - 14:0217 juni 2011 - 14:03Ik ben daar nog nooit in aanmerking gekomen. Dus ik kan je niet helpen.
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
17 juni 2011 - 14:05Delirious schreef:
Ik las de titel en ik dacht direct aan jou xd
:'D Gemeeeeen17 juni 2011 - 14:06Relapse schreef:
(...)
:'D Gemeeeeen
Is het niet lief dat ik meteen aan je denk?Has no one told you she's not breathing?
17 juni 2011 - 14:07Ja ikke.. Maar ik had een goede uitleg zeg maar voor mijn spijbelen en thuis blijven ...Nou ja..
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
17 juni 2011 - 14:08Delirious schreef:
(...)
Is het niet lief dat ik meteen aan je denk?
Niet op zo'n manier :'D17 juni 2011 - 14:08Houston schreef:
Ja ikke.. Maar ik had een goede uitleg zeg maar voor mijn spijbelen en thuis blijven ...Nou ja..
Mag ik de reden weten?17 juni 2011 - 14:11Relapse schreef:
(...)
Mag ik de reden weten?
Nou ja, het komt erop neer dat ik en school nooit een goede combo is geweest :') En ik werd gepest, niet zo'n klein beetje ook, en er zijn nog wel meer dingen gebeurd maar dat hoeft niet iedereen te weten.I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
17 juni 2011 - 14:12Houston schreef:
(...)
Nou ja, het komt erop neer dat ik en school nooit een goede combo is geweest :') En ik werd gepest, niet zo'n klein beetje ook, en er zijn nog wel meer dingen gebeurd maar dat hoeft niet iedereen te weten.
Okee, & toen kreeg je een vrijstelling van school oid? :x