• Heeft iemand een middel tegen jeukende muggenbeten? D: Ik heb er één en hij jeukt echt verschrikkelijk! Ik krab hem voortdurend open, waardoor hij nog meer jeukt. Dat mag niet, I know D:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    gewoon kopen? ik ken niet echt goede zalfjes daarvoor..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fenigel, of zoiets, hebben wij; da's een tube doorzichtige gel, en die werkt wel

    Doe er citroen op. Op het begin prikt het een beetje, maar 't vermindert de jeuk wel.


    We accept the love we think we deserve.

    MrsBillieJoe schreef:
    Fenigel, of zoiets, hebben wij; da's een tube doorzichtige gel, en die werkt wel

    Dat hebben wij ook, die moet je gebruiken.(A)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Speciaal muggen stik dong *naam kwijt*
    Meestal doe ik op een irritante muggen beult een warme natten washand op.:3 Maar muggen vinden mij niet echt lekker en ik heb 9/10 keer er geen last van en als ik er wel last van heb is het weer 9/10 dat het na een uur weer weg is:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zet er altijd een kruisje in, met mijn nagels:W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Euceta dacht ik..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    azijn. haleeloeja wat een hell maar je bent er wel meteen van af.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    FinalDay schreef:
    Ik zet er altijd een kruisje in, met mijn nagels:W

    Dat doet pijn. D: !

    Je kan er ook een pleister opdoen. Dan kan je er niet aanzitten. Of je moet zo graag willen krabben dat je de pleister er steeds aftrekt. :] Lol, ik wil ook altijd alles openkrabben. Weet niet waarom, maar als je jeuk hebt wil je krabben. Best logisch mjuh.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Je moet er op slaan.
    Doe ik altijd en dan is de jeuk wel even weg. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, ik krab ook altijd al mijn muggenbeten open. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Carolyn schreef:
    Ik zet er altijd een kruisje in, met mijn nagels:W

    ik ook ;d

    Carolyn schreef:
    Ik zet er altijd een kruisje in, met mijn nagels:W

    Vorig jaar hebb ik zo'n blauwgroenige zalfje gebruikt. Geen idee hoe die heette ..


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Drm doe ik er altijd een pleister op ;D

    me lieft pleisters ;D behalve de laatste keer, allemaal wondjes onder de plakrand.. en dat doet zeer en prikt en dan mag je ook nog gezellig die pleister er af trekken D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you