• Klik

Zoiets zou ik dus voor een miljoen nog niet doen 0_o

Edit: Spoiler, een wijf wordt vastgebonden en moet een tunnel van spinnen en andere vieze beesten in, die aan haar oren eten en overal over haar heen lopen.

[ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:41 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Ik dacht; dat doe ik echt wel voor een miljoen. Tot die kevers haar neus/mond inliepen. Ieeeuw.

dat zou ik dus echt nooit van me leven doen, zelfs niet voor een dom tv programma.

Life is a beautiful struggle

Ieuw.

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

& toen heb ik gekeken, dat viel toch best wel mee, of heb ik het nou?(joehoe)

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Oh my freaking gosh ;O

Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

FinalDay schreef:
    Kun je even een spoiler neerzetten, want nu durf ik niet te kijken (no_chears)

Gedaan (:

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

xSummerRain schreef:
    Ik durf niet kijken O_O

<3

MOTHER OF GOD

Voor geen goud in de wereld O_o

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Moet je zien hoe lang ze erin zit n_n

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

OMG! dat is gewoon vreselijK!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Ik durf niet te kijken o.O

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Ik vond Fear Factor altijd zo tof om te kijken _O_
    Jammer dat het zo goed als nooit meer op tv is.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Dit zou ik ook niet voor een miljoen doen O.o

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Delirious schreef:
    I'm so not gonna watch that (cat)

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful