• En dan is mijn school eindelijk gedaan!, gosh ik heb hier lang naar uit gekeken. Lekker zomer en die dag derna de woensdag ben ik jarig. Ik heb al allemaal plannen. Hoe lang hebben jullie nog school?, Alleen moet ik donderdag nog om mijn raport en agenda afgeven en dat is al.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 18:55 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben ook deze maand jarig,de 27ste :)


    If you never try ,then you'll never know.

    Ik moet volgende week donderdag een uur reizen naar mijn vervolgopleiding, om mijn nieuwe klas te ontmoeten.
    Verder ben ik klaar (op diplomering na dan, haha)


    Ik ben gemeen xoxo

    15 juli laatste schooldag..

    ik denk dan ben ik dr niet ;D bruiloft in et zuiden ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    15 juli laatste schooldag..

    ik denk dan ben ik dr niet ;D bruiloft in et zuiden ;d

    15 juli ga ik juist vertrekken naar spanje, ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ugh ik moet nog tot volgende donderdag


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    tot de 29ste juni; 30ste rapport afhalen (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 18:53 ]

    Ik heb nog examens tot volgende week donderdag.(nerd)
    En dan nog rapport afhalen en klassenactiviteit.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Pfff, ik moet nog 3 weken )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tot 28 juni, aaaah, echt, ik verlang naar het moment dat de laatste schoolbel gaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tot dinsdag :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb al een maand vakantie, ongeveer. Iets korter.
    Ik moet alleen de 29e even mijn diploma ophalen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Woensdag laatste examen en dan nog twee voormiddagen voor formaliteiten en rapport. Nog even wachten...:(


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    nog 3 weken...

    en ik begin het jmmr te vinden...

    ookal heb ik een klote klas...

    Woensdag laatste examen, dan week thuis,
    woensdag erop oudercontact, donderdag rapport + naar frankrijk,
    maandag jarig (a)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    raplove schreef:
    nog 3 weken...

    en ik begin het jmmr te vinden...

    ookal heb ik een klote klas...

    Ik heb een facking leuke klas, en sommigen moeten weg omdat ze niet meer op de schoom mogen wegens stout gedrag en hun ga ik zo missen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse