Super! Haha, ik heb ook een keer geholpen met taaldorp, dat was echt heel leuk (: Sommige kinderen waren echt heel zenuwachtig, dat was best schattig (: Maar ik gaf ze sowieso geen onvoldoende, dat vond ik nogal lullig, haha (:
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Memphis schreef: Super! Haha, ik heb ook een keer geholpen met taaldorp, dat was echt heel leuk (: Sommige kinderen waren echt heel zenuwachtig, dat was best schattig (: Maar ik gaf ze sowieso geen onvoldoende, dat vond ik nogal lullig, haha (:
Haha ik was ook ZOOOO zenuwachtig, ik liet telkens alles vallen en moest geld wisselen enzo, echt scary. :B maar oke.
2D schreef: (...)
Haha ik was ook ZOOOO zenuwachtig, ik liet telkens alles vallen en moest geld wisselen enzo, echt scary. :B maar oke.
Haha, had je niet hoeven zijn hoor. Nu ik er zelf mee geholpen heb, heb ik toch wel gemerkt dat degenen die met die tekstjes helpen niet zo streng zijn en het wel begrijpen, aangezien ik dat zelf ook had, haha (: Maar gefeliciteerd!
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Haha, had je niet hoeven zijn hoor. Nu ik er zelf mee geholpen heb, heb ik toch wel gemerkt dat degenen die met die tekstjes helpen niet zo streng zijn en het wel begrijpen, aangezien ik dat zelf ook had, haha (: Maar gefeliciteerd!
Haha bij ons waren ze ook niet zo streng. ^^
maar toch bedankt ~
De havo-vwo, havokans en vmbo klassen hadden taaldorp, maar wij niet.
Maar we moesten wel al die gesprekken maken+uit ons hoofd leren, ik had er een 7.8 voor geloof ik. (:
Ooh ja taaldorp, had ik ook op het vmbo, maar kan me niet herinneren dat ik daar cijfers voor kreeg en zo ja, welke cijfers :'D
Iig goeie resultaten hebbie :]