• als ik een plaatje van deviantart dat ik niet zelf getrokken heb gebruik (zonder dat de eigenaar het weet), voor mijn site, ben ik dan strafbaar?

    Nee, je gebruikt toch ook plaatjes voor quizlet die niet van jou zijn, dan zouden we allemaal strafbaar zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Nee, je gebruikt toch ook plaatjes voor quizlet die niet van jou zijn, dan zouden we allemaal strafbaar zijn.

    Dus oook niet voor een eigen site?

    Volgens mij kan dat wel gewoon. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    vezz schreef:
    (...)
    Dus oook niet voor een eigen site?

    nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hmmm eigenlijk wel, maar er zit bijna geen controle op. Je hebt wel kans dat als de eigenaar het ziet, dat ze vragen of je het eraf wil halen.


    -

    ShaunDiviney schreef:
    Hmmm eigenlijk wel, maar er zit bijna geen controle op. Je hebt wel kans dat als de eigenaar het ziet, dat ze vragen of je het eraf wil halen.

    Plus als ze in de beschrijving zou zetten (please credit me when using this) of iets dergelijks dan zou het echt wel laag zijn om dat te gebruiken :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk niet voor één plaatje dat er iemand zich wat van aantrekt.
    Misschien kan je de eigenaar op de hoogte brengen of toestemming vragen?

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Plus als ze in de beschrijving zou zetten (please credit me when using this) of iets dergelijks dan zou het echt wel laag zijn om dat te gebruiken :'D

    Niet op gelet xD ik vond het een leuk plaatje en heb het gewoon opgeslagen en nu vind ik het niet meer

    Ik zet altijd erbij wie de foto genomen heeft.


    Life is hard and then we die