• Ik krijg een iPad als ik geslaagd ben. Maar ik twijfel, want ik heb al een laptop en 2 iPod touch. Dus wat zal ermee opschieten als ik er ook nog een iPad bij krijg?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    2 iPod touch? Wat moet je daarmee? Het lijkt mij ook niet echt zinnig, hoewel iPads wel nice zijn. Misschien dat je iets anders kunt vragen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Niet zoveel denk ik. Dan kan je beter een rijbewijs vragen ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Verkoop een iPod touch of zo? XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik rijg een Ipod touch als ik overga zonder voloendes
    Wat mij neit gaat lukken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel onzinnig en dikke geldverspilling. Wat moet je ermee?


    Your make-up is terrible

    Je zult er weinig mee opschieten, behalve ultiem gemak en dat je nooit meer van internet af te krijgen zult zijn.
    iPad met toetsenbord kan handiger zijn dan een laptop voor je studie, hoewel het ligt aan je studie natuurlijk.
    Als je die iPad ook echt krijgt kan je beter die Touches verkopen en een nano nemen, dan heb je een laptop voor de connectie en downloaden etc en de iPad hou je voor alles waar je je laptop ooit voor gebruikte tijdens normaal gebruik. Voor muziek onderweg heb je meer aan zo'n nano clip.

    Assassin schreef:
    Heel onzinnig en dikke geldverspilling. Wat moet je ermee?

    Inderdaad =). Vraag anders een mooie ketting ofzo, dat is tijdlozer. Binnen een paar jaar is die iPad al veel te ouderwets =)
    Of vraag of ze dat geld niet een beetje kan achterhouden voor een citytrip ofzo, of iets anders, en dat als je nu nog volgend jaar en het jaar erna bijvoorbeeld slaagt op citytrip kan en spaar zelf wat mee =)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:13 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt een televisie.
    Je hebt een computer.
    Je hebt een Ipod.
    Waarom heb je een Ipad nodig?


    Has no one told you she's not breathing?

    http://i.imgur.com/4s6Nn.png

    Geld niet alleen voor de iPad, maar ook voor elke andere tablet. Je kan beter een netbook nemen.

    Durr schreef:
    http://i.imgur.com/4s6Nn.png

    Geld niet alleen voor de iPad, maar ook voor elke andere tablet. Je kan beter een netbook nemen.

    Hoe exact heeft een iPad geen 3g?
    Gebruik ik hem trouwens niet ook voor Skype? Werkt beter dan met de pc.
    Foto's en video's maken kan perfect sinds de 2e versie.
    Flash is overrated en de iPad heeft de snellere en betere kwaliteits alternatieven.
    Besturingssystemen anders dan een speciaal ontworpen systeem? Nu serieus alsjeblieft.
    Expendable memory is wel een punt ja, maar ik red het op de één of andere duistere reden prachtig met de ingebouwde SSD.
    SMS? Niemand gebruikt iets groter dan de gewone Nokia om te sms-en, de meesten van deze leeftijd doen niets telefoon related met hun smartphone.
    USB support? Nee, alleen zit er zo'n gaatje aan de onderkant die ik kan gebruiken om van alles aan aan te sluiten..
    Hard Disk? Ik had het net over een speciaal ontworpen systeem wat dus geen 50GB ruimte nodig heeft, daarbij is het nooit ontworpen als iets om de zwaarste games mee te spelen, dus waarvoor had je dat ook alweer nodig?
    Physical keyboard? Waar type ik op het moment op?
    Handwriting recognition, nou net iets wat wel kan, maar wat niemand ooit wil gebruiken.
    Voice Recognition, Android doet het.
    OLED screen is ook echt zoiets wat mensen nu willen, echt zo'n hebbedingetje wat door niemand gebruikt word omdat het bij lange na niet zo goed is als LED backlit.
    Open-Source, Android weer.
    HD display, definieer HD eens, dan weet ik wat je bedoelt.
    HDMI output, indirect op de iPad en direct op de Android.
    Card reader, jawel..
    Ethernet port? Stenen tijdperk ofzo? Ook ideaal voor een draadloos apparaat, om aan een draad te hangen voor internet.
    Free internet? Hoe ligt dat aan het apparaat?
    E-ink is alleen voor e-readers.
    3rd party apps, hoezo niet?
    Multitasking wel.. Good games is subjectief.. Fun ook, als je het trouwens niet daarop vindt heb je meer aan een psychiater..

    Can survive 6 inch drop? Aha! Daar heb je me, een iPad is niet dementiebestendig, wel met hoes dan weer.

    Omentherise schreef:
    echt zo'n hebbedingetje

    Een ipad ook....


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou er kleren mee kopen. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn moeders vriend heeft er eentje. Die dingen zijn echt kansloos :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik krijg een iPad als ik over ga en heb een iPod en een laptop en shit.
    Ik vind het wel nuttig :'D

    iPhone ipv iPad (:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.