• Later als ik oud genoeg ben ga ik een afrikaans meisje/jongen adopteren. Ik zei dat altijd al sinds mijn 6de. Omdat ik hun zo schattig vind en omdat de meeste daar het moeilijk hebben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat heb ik ook al vaak gedacht, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wil sowieso eerst kijken of ik zelf kinderen kan krijgen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ook! Ik heb echt een zwak voor die kindjes. Of van die chinese kindjes <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat heb ik ook vaak gedacht en dat zou ik nog steeds best willen, maar heb je enig idee wat voor gedoe dat is? Wat er allemaal niet voor moet regelen voor dat arme kind eindelijk bij je mag zijn?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dumbledore schreef:
    Ik wil sowieso eerst kijken of ik zelf kinderen kan krijgen. (:

    Groot gelijk, ik wil dat ook. Ik wil echt zulke kindjes helpen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dumbledore schreef:
    Ik wil sowieso eerst kijken of ik zelf kinderen kan krijgen. (:

    Ik heb gehoord dat het zo lang duurt, omdat er te weinig zijn die "beschikbaar zijn voor adoptie". Maar het is wel heel lief, hoor (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dumbledore schreef:
    Ik wil sowieso eerst kijken of ik zelf kinderen kan krijgen. (:

    Ik zou eerst het geluk van anderen willen geven en dat pas de mijnen. Zo ben ik nou eenmaal. ik wil dat andere mensen eerst gelukkig zijn en dan pas ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dumbledore schreef:
    Ik wil sowieso eerst kijken of ik zelf kinderen kan krijgen. (:

    HAHAHAH, idd.


    -

    Dumbledore schreef:
    Ik wil sowieso eerst kijken of ik zelf kinderen kan krijgen. (:

    Hmm, dat is mooi en erg lief van je dat je dat wil doen :)

    Ik zou het zelf eigenlijk nooit doen... Omdat ik het niet als mijn eigen kind kan beschouwen. Klinkt heel vaag, maarja.. zo denk ik er wel over. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En vrouw in onze buurt heeft dat ook; een van zichzelf en eentje geadopteerd; en die van zichzelf heeft heel licht haar; dus je ziet heel veel verschil :P