• Jane Roberts leidt het perfecte leventje,Ze is populair op school,Ze heeft verkering met de knapste jongen van het football-team en ze wordt aanbeden door haar drie beste vriendinnen,En haar ouders en een broer die ziels veel van haar houden.
    Tot op het moment dat haar wereld in stort,Haar ouders en haar broer Jack krijgen een zwaar auto ongeluk.
    Allemaal opslag dood,Nu moet de 18 jarige Jane Roberts op eigen benen staan.
    Zal haar dit lukken?
    Lees haar verhaal mee in You know my name, not my story.

Orgineel?
    Zou je het lezen?
    Zou je abo nemen?

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Als het onvoorspelbaar uitwerkt, kan het origineel zijn, ja. Maar ik zou wel even opletten met het gebruik van je hoofdletters, dat klopt niet helemaal. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Dumbledore schreef:
    Als het onvoorspelbaar uitwerkt, kan het origineel zijn, ja. Maar ik zou wel even opletten met het gebruik van je hoofdletters, dat klopt niet helemaal. (:

Okeee:'),Dankjee<3.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Dumbledore schreef:

Colorado schreef:
    (...)

Okeee:'),Dankjee<3.

Graag gedaan. (:

Big girls cry when their hearts are breaking