• Ik vond deze op het internet toen ik het trefwoord "Afraid" opzocht en ik vond deze foto mss wel iets voor jullie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ok nou kan ik hem niet verdedigen met "hij kijkt naar voren"
    \Hij kijkt duidelijk omlaag o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij heeft zo een evil lach, hahaha.
    Wil ik weten wat die twee 's avonds deden (cat)

    HIJ KIJKT NAAR DER TIETEN.
    Ik heb je wel door, Bieberboy
    (bat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Vieze perv dat'ie is. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, het is dus overduidelijk dat hij niet naar haar borsten kijkt maar naar een punt op haar gezicht. Anders moest hij echt helemaal naar beneden kijken.
    Dat jullie dat niet zien. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Mensen, het is dus overduidelijk dat hij niet naar haar borsten kijkt maar naar een punt op haar gezicht. Anders moest hij echt helemaal naar beneden kijken.
    Dat jullie dat niet zien. (cat)

    sssssssssssst (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Captain schreef:
    Mensen, het is dus overduidelijk dat hij niet naar haar borsten kijkt maar naar een punt op haar gezicht. Anders moest hij echt helemaal naar beneden kijken.
    Dat jullie dat niet zien. (cat)

    Indd

    Captain schreef:
    Mensen, het is dus overduidelijk dat hij niet naar haar borsten kijkt maar naar een punt op haar gezicht. Anders moest hij echt helemaal naar beneden kijken.
    Dat jullie dat niet zien. (cat)


    Dude :O zijn hoofd hangt laag zijn ogen ook dan kijk je wel heel laag :O
    [en zijn oog is raar die kijkt de andere kant op.. zeker naar dr oorbel ofzo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er zit gewoon een beest in d'r bh en hij probeer die weg te jagen met zijn 'dodelijk' blik. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 16:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rooftops schreef:
    Vieze perv dat'ie is. (cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Trouwens, sinds wanneer mag je niet meer kijken naar de borsten van je eigen vriendin, preutse trienen ! :--)


    Life's a voyage that's homeward bound

    BlueElephant schreef:
    HIJ KIJKT NAAR DER TIETEN.
    Ik heb je wel door, Bieberboy
    (bat)

    HAHAHAHA


    -

    Theatrics schreef:
    Trouwens, sinds wanneer mag je niet meer kijken naar de borsten van je eigen vriendin, preutse trienen ! :--)

    Preciesssss


    -

    Theatrics schreef:
    Trouwens, sinds wanneer mag je niet meer kijken naar de borsten van je eigen vriendin, preutse trienen ! :--)
    Vind ik ook. En het gaat hem niet of ie nu wel of niet naar dr tieten kijkt, het gaat hem om het feit dat het een mooie foto is en mensen met een bieberfanfic hem kunnen gebruiken. Jeejtje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha er zijn die avond ook foto's gemaakt in zo'n photobooth en daar zit ie echt met z'n gezicht in haar tieten. ;3


    It's time to be happy again.