• Oke, ik heb dus nu een vriend (zie topic)
    Maaaar, nou heeft iemand (geen idee wie) een emialadres aangemaakt op MIJN naam, en een mailtje naar hem toe gestuurd,
    met de mededeling dat ik het uitmaakte.
    dus hij vroeg gisteravond waarom, nou ja en ik wist écht niet waar hij het over had,
    dus even gepraat bla bla, hij geloofde me,
    maar toen vertelde hij wel, dat hij die middag met een ander meisje had gezoend,
    ik zei dat het niet uitmaakte omdat hij dacht dat het uit was, en ik blij was dat hij het eerlijk vertelde.

    Maar nou vraag ik me af, wat zouden jullie doen?

    xxxxx

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:00 ]


    I'm in love with you and all your little things

    Even met hem praten.


    If you never try ,then you'll never know.

    uuhh gewoon eerlijk zeggen dat jij het neit was met het mailtje en dat je het hem vergeeft met die zoen en gewoon veder gaan ;'D


    Shoganai i ne~

    Opzoek gaan naar degene die dat heeft gemaild en vragen waar die persoon uberhaupt mee bezig was.

    Wat betreft jij en je vriend, je hebt het er met hem over gehad, jullie zijn eruit gekomen en hij is eerlijk geweest wat die zoen betreft. Als snap ik helemaal niet waarom hij zo vlug al met iemand anders zoent.....


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou boos worden op hem, ook al is het uit dan ga je toch niet gelijk met een ander meisje zoenen.. Als ie je echt leuk vond dan had hij dat niet eens gewild lijkt me.


    -

    Haha dat vindt ik wel straf het is uit en hij begint direct met een ander, het was maar kussen maar als nog hij kust direct met een ander :'D.

    Kijk, 'k weet niet wat jij voor hem voelt en wat jullie situatie is dus dat moet je zelf maar uitmaken =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Genius schreef:
    Ik zou boos worden op hem, ook al is het uit dan ga je toch niet gelijk met een ander meisje zoenen.. Als ie je echt leuk vond dan had hij dat niet eens gewild lijkt me.


    -

    Marshmellow schreef:
    Haha dat vindt ik wel straf het is uit en hij begint direct met een ander, het was maar kussen maar als nog hij kust direct met een ander :'D.

    Kijk, 'k weet niet wat jij voor hem voelt en wat jullie situatie is dus dat moet je zelf maar uitmaken =)


    Yeah you got a point


    I'm in love with you and all your little things

    Het is sowieso not done dat als je het uitmaakt en dan ook direct met een meisje zoent. Dat hoort niet. Hij verteld het wel eerlijk, dat is dan wel iets wat je wel weer kan waarderen. Zo te zien vind je hem wel leuk [ja het andere topic had ik gelezen]. Ik denk dat jullie gewoon moeten praten. Dat van dat andere email adres is trouwens wel echt heel zwak zeg!
    Jullie moeten gewoon goed praten. (:


    To infinity and beyond •

    hoooo wacht even. dus het is nét uit? en hij gaat met een ander wijf? uitmaken die handel. als je zo gek op iemand bent ben je er kapot van als het uit is & ga je niet gelijk met een ander zoenen, kun je nagaan hoe weinig dit voor hem betekent.. hoelang heb/had je met 'm?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou het uitmaken. Ookal was het toen 'uit' voor hem. Omdat hij dat dacht door dat mailtje. Dan ga je toch niet gelijk met'n ander lopen zoenen? Dat slaat werkelijk nergens op. Zovan 'Oh, het is uit, ik pak even een ander.' o.o' Maar, zo denk ik er dan weer over he. :')


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Genius schreef:
    Ik zou boos worden op hem, ook al is het uit dan ga je toch niet gelijk met een ander meisje zoenen.. Als ie je echt leuk vond dan had hij dat niet eens gewild lijkt me.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou het hem vergeven. Volgens mij gaan jongens gewoon anders om met liefdesverdriet, en verwerken ze dat met andere meiden :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Ik zou het hem vergeven. Volgens mij gaan jongens gewoon anders om met liefdesverdriet, en verwerken ze dat met andere meiden :')

    helemaal niet!


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Wat een vaag verhaal zeg xO


    Life is hard and then we die

    Moscow schreef:
    Het is sowieso not done dat als je het uitmaakt en dan ook direct met een meisje zoent. Dat hoort niet. Hij verteld het wel eerlijk, dat is dan wel iets wat je wel weer kan waarderen. Zo te zien vind je hem wel leuk [ja het andere topic had ik gelezen]. Ik denk dat jullie gewoon moeten praten. Dat van dat andere email adres is trouwens wel echt heel zwak zeg!
    Jullie moeten gewoon goed praten. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."