• Frans en ik snap er nog steeds geen ruk van. Ik kan het wel ongeveer van het Frans naar Nederlands vertalen, maar omgekeerd, pff ik begin er niet aan :/
    Ik snap soms echt niet hoe dat kan haha :--)

    Hahaa, Same here.
    Frans is gewoon een domme taal, laten we het daar op houden (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben frans, en ik had vrijdag franse examen en ik was na 10 minuten al klaar en het waren 6 bladeren; voor en achter kant.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 11:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zelfs na mijn 3 jaar frans kon ik nog een kléin beetje vertalen, en ik ben een ramp in talen :l
    Kan je het niet laten vallen ofzo? :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik laat Frans volgend jaar vallen.
    Kutvak :W

    Ik snap vooral niet waarom die Fransen dachten van: "hé, laten we de grammatica een supermoeilijke maken, dat gaat leuk zijn!"


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sapphira schreef:
    Hahaa, Same here.
    Frans is gewoon een domme taal, laten we het daar op houden (:

    Ik snap je.


    Olive

    BEL0VED schreef:
    Zelfs na mijn 3 jaar frans kon ik nog een kléin beetje vertalen, en ik ben een ramp in talen :l
    Kan je het niet laten vallen ofzo? :o

    Nee wij kunnen geen vakken laten vallen :--)

    MrBackwards schreef:
    Ik snap vooral niet waarom die Fransen dachten van: "hé, laten we de grammatica een supermoeilijke maken, dat gaat leuk zijn!"


    Bij Frans zit er vaak nog enige logica in (vind ik), dat is bij sommige andere talen niet zo. En waarschijnlijk is de grammatica deels afkomstig uit andere talen.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Nee wij kunnen geen vakken laten vallen :--)

    In welke nachtmerrie leef jij? :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kon vloeiend Frans praten en schrijven toen ik nog wat 'jonger' was, maar nu is het allemaal zo ver weggezakt dat ik er ook helemaal geen bal meer van snap.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vond 't wel makkelijk eigenlijk maar toch laten vallen


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    BEL0VED schreef:
    (...)
    In welke nachtmerrie leef jij? :|

    België :'D
    Edit: same here. En na 8 jaar kan ik die onregelmatige werkwoorden nog steeds niet vervoegen --'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:02 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind Frans echt zo zo zo makkelijk, ik sta er een acht voor haha.


    live the life you love

    Eos schreef:
    (...)
    België :'D
    Edit: same here. En na 8 jaar kan ik die onregelmatige werkwoorden nog steeds niet vervoegen --'

    Indd in dat hellegat :d nee grapje. Haha ik kan wel mijn tijden goed, dat is het enige :9~