• Ik vind het echt geweldig om al die disney films weer terug te zien! Vinden jullie dat ook? Welke is jullie favoriet?

You never fail, unless you keep trying...

Yeah me too :D

Ik doe altijd wel een Disney film avondje :P Hij blijft leuk hoor! Alleen de disney classic's. Die shit van tegewoordig vind ikk echt helemaal geen reet aan. Zit geen boodschap is of wat. xD

Ik vind: Lady and the trump, Robin Hood, Sleeping beauty & Jungle book erg mooi. Maar alle films zijn gewoon super!(H)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

nerveus schreef:
    Yeah me too :D

Ik doe altijd wel een Disney film avondje :P Hij blijft leuk hoor! Alleen de disney classic's. Die shit van tegewoordig vind ikk echt helemaal geen reet aan. Zit geen boodschap is of wat. xD

Ik vind: Lady and the trump, Robin Hood, Sleeping beauty & Jungle book erg mooi. Maar alle films zijn gewoon super!(H)

Jaa ik heb nu zo'n disney filmavond!
    Ik vind de aristokatten ook nog steeds een geweldige film en de lion king! (:

You never fail, unless you keep trying...

DISNEY :D
    Disney is geweldig
    vooral de kleine zeemeermin die is cuwl :D
    en nog wel een paar andere

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Nee, ik vind het echt saai om die films weer terug te zien...

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Pirates of the Caribean :D

A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

allees:X

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Ik vind vooral de classics nog leuk :'] Tegenwoordig vind ik het stukken minder.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Lady and the Tramp. :9~

Big girls cry when their hearts are breaking

Endure schreef:
    Ik vind vooral de classics nog leuk :'] Tegenwoordig vind ik het stukken minder.

Have you ever been alone in a crowded room?

Ja! :) En echt gewoonweg àlle films zijn awesome. -die van vroeger dan het meeste ;D-

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Beauty & The Beast :9~ En The Lion King :9~

Olive

The Lion King! Jungle Book!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ophelia schreef:

Deze twee, omg. _O_

wth.

Ik vind ze bijna allemaal nog wel leuk, maar vooral The Lion King, The Little Mermaid en Tarzan.

Ophelia schreef:

Everything is worse without music.