• Gister was mijn computer geinfecteerd met een virus en nu zijn al mijn tekeningen enzo weg, maar ik was toen ook een story aan het schrijven, en POEF WEG.
    Het was niet echt een verhaal, maar een engels gedicht wat echt zo maar bij me opkwam, dat kan ik dus niet herschrijven. Ook had ik al een cover maar die is ook weg, dat besef ik me eigenlijk nu pas.
    En mn pc is nu weggebracht naar de monteur, ik hoop dat hij mn tekeningen kan redden. ;__;
    ALLES IS WEG


    Hebben jullie dit ook wel eens gehad? D':

    Plus, dit is een leuk liedje.

    Johnny, la genta esta muy loca 8D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Staat alles op de C schijf, of op de D ofzo? Want meestal is de C schijf foetsie en alles op de D/E/whatever kan misschien nog worden gered..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Staat alles op de C schijf, of op de D ofzo? Want meestal is de C schijf foetsie en alles op de D/E/whatever kan misschien nog worden gered..

    Het staat op de C schijf ja.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat is zo naaiend! D:
    Ik had dat ook. Mijn laptop had een virus. En op een gegeven moment wou hij niet meer opstarten en deed ie helemaal niks meer. Toen hebben we 'm weggebracht en heb ik gezegd dat er belangrijke dingen op stonden en dat ze moesten proberen om dat niet weg te gooien.
    En toen ik 'm terug kreeg was hij helemaal leeg. Alles was WEG. D:
    Mijn schoolwerk, verhalen, foto's, video's waar ik dagen aan gewerkt heb, en ga zo maar door.
    Ik hoop voor je dat je het nog terug krijgt!

    Ik moest even lachen omdat eerste filmpje x')
    Aahw dat is balen zeg.. =( Hoop voor je dat de monteur het kan redden!


    ars moriendi

    Ja, dat ken ik. Waren een aantal verhalen van vroeger weg (ik bewaar alles), dat was even balen. Maar goed, mijn pa heeft dat ook één keer gehad en toen waren álle foto's weg van ons; kinderfoto's, familiefoto's, vakantiefoto's, noem maar op en dan ook 4000 liedjes. Die liedjes heeft ie nu terug (en zelfs 2200 meer), maar ja, die foto's krijg je nooit weer. Sindsdien maakt ie 24/7 back-ups, maar ja, die foto's krijg je niet meer terug.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ahw dat is echt balen.
    Ik hoop voor je dat alles terugkomt!

    Meerdere keren ... En ik kreeg niks terug. ;(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OH FUCK DE FOTOS.
    Oke nu vind ik het echt niet meer leuk, ik had veel fotos erop.
    Nouja jammer dan weg=weg. :c

    & soundeffect, wat kut voor je vader, wel leuk dat die de liedjes weer heeft, maar ECHT zonde van die fotos! ;___;


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Celestial schreef:
    Dat is zo naaiend! D:
    Ik had dat ook. Mijn laptop had een virus. En op een gegeven moment wou hij niet meer opstarten en deed ie helemaal niks meer. Toen hebben we 'm weggebracht en heb ik gezegd dat er belangrijke dingen op stonden en dat ze moesten proberen om dat niet weg te gooien.
    En toen ik 'm terug kreeg was hij helemaal leeg. Alles was WEG. D:
    Mijn schoolwerk, verhalen, foto's, video's waar ik dagen aan gewerkt heb, en ga zo maar door.
    Ik hoop voor je dat je het nog terug krijgt!

    Ugh ik weet hoe je je voelt denk ik, ik weet nog niet zeker of ik alles wel terug krijg, hij zei dat er misschien 10% kans was omdat hij niet wist waar alles op stond ofzo. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Mijn pc is half dood gegaan dus had een laptop gekregen dus ben ál mijn documenten kwijt. meer dan 5000 foto's en allemaal verhalen.
    alleen nu doetie het wel weeer en heeft vriendin hem maar de dingen staan er niet meeer op


    Ivar Oosterloo.