• Ik had echt een leuke dag vandaag, samen met een vriendin heel doelloze en grappige dingen gedaan. We gingen koekjes bakken, maar we hadden geen zin in 8 kleine koekjes. Dus maakte we 2 grote! Ze waren écht enorm, en niet op alle foto's kijk ik even charmant. (:





    Wat hebben jullie vandaag gedaan?:9~

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 20:47 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    gestudeerd voor mijn examens :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hahahahaha, die zijn zo lekker. Dat had ik een keer, had ik alle koekjes te dicht bij elkaar gelegt, uiteindelijk werd het 1 gigantische koek.

    Geschilderd :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gewerkt
    Oeh, en die koekjes zijn er lekker uit!


    Alleen maar tranen van geluk

    Gewerkt (nerd)


    As travars

    Helemaal niks lopen doen, lopen vervelen haha


    What is youre favo scary movie?

    die zien er super lekker uit!

    en ik heb vandaag niks gedaan haha (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    waren ze lekker?waarschijnlijk wel

    en niets speciaals, gewoon heel de dag computer en ook eventjes naar de winkel.

    Vanmorgen examen filosie gehad en verder lui geweest en The OC gekeken. En dadelijk ga ik nog iets drinken met een vriendin die ik al even niet meer zag.

    xFishx schreef:
    waren ze lekker?waarschijnlijk wel

    en niets speciaals, gewoon heel de dag computer en ook eventjes naar de winkel.


    Ze waren verrukkelijk!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Nice =)

    Ik heb huiswerk gemaakt, mijn boek bijna uitgelezen, heel veel geschreven, gecomputerd, lucky stars geknutseld...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Stadje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook nog een collage gemaakt met haar (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil ook zo'n koekje. :9~
    Ik heb Latijn geleerd. Dinsdag examen. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poppins schreef:
    gestudeerd voor mijn examens :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein