• Ik heb gewoon zoveel vrienden dat ik zowat dag en nacht weg ben met vrienden. En als ik thuis ben echt hooguit maar een uurtje thuis ben. Damm.... Zelfs me ma vind dat ik veel weg ben. Oeps....


    Hebben julie dat ook? ^^


    Some angels have no wings.

    Nee, ik ben nooit weg


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb op zich wel veel vrienden, maar ik ben niet elke dag/nacht weg. Je moet ook wat tijd voor jezelf overhouden.


    Hope goes lost but never dies.

    Nee


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, zovéél vrienden heb ik nou ook weer niet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Eerder het tegenover gestelde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En maar zeuren. :'D


    Your make-up is terrible

    Ja, wel een beetje, maar niet súper erg.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Pensieve schreef:
    Ik heb op zich wel veel vrienden, maar ik ben niet elke dag/nacht weg. Je moet ook wat tijd voor jezelf overhouden.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, gelukkig niet o.o

    Vrienden zat, maar ik ben ook erg gesteld op mijn rust ;P En trouwens, werk, school, sport en vooral ook tijd voor mezelf zijn ook belangrijk.


    ars moriendi

    Azkaban schreef:
    Nee, ik ben nooit weg


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pensieve schreef:
    Ik heb op zich wel veel vrienden, maar ik ben niet elke dag/nacht weg. Je moet ook wat tijd voor jezelf overhouden.


    We accept the love we think we deserve.

    Ergens kan je ook gewoon, "ik ben altijd weg met vrienden" zeggen.
    Dan, "oh ik heb zoveel vrienden, dat ik altijd weg van huis ben"


    They fell in love, didn't they?

    Azkaban schreef:
    Nee, ik ben nooit weg


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom vind ik dit nu overdreven klinken?

    Maar in ieder geval; nee, dat heb ik niet. Ik ben namelijk nu eenmaal het soort persoon dat graag haar eigen ding doet en niet heel de tijd weg wil zijn. Niet dat ik niet af en toe wegga, maar naast mijn baantje/alle dingen die ik zelf graag wil doen, zoals tekenen en schrijven, hou ik eigenlijk niet al te veel tijd over om constant maar overal heen te gaan.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle