• heey!
    ik wil een suggestie doen..
    ik hoop dat jullie voor zijn!
    niet een probleem hoekje van oo ik weet niet hoe het werkt maar ik zie de laaste tijd dat er veel op het forum word gepraat over iets waar Qers mee zitten of weetikveel.
    Nou snap ik dat niet iedereen het wil vertellen onder haar of zijn naam.
    Als er nou eens een hoekje komt (pagina)
    waar je anoniem of gwn niet anoniem je verhaal kwijt kunt.
    Zodat je toch je hart gelucht hebt, maar dan anoniem.

    voor of tegen?


    Where words fail, music speaks

    Zoveelste suggestie dit weekend

    Ik denk dat je écht vertrouwelijke dingen gewoon niet op de site moet zetten, zelfs al is het anoniem.


    Not all those who wander are lost.

    We kunnen niet zorgen dat iemand iets anoniem kan zeggen, stel dat iemand daar misbruik van maakt door iemand anders uit te schelden ofzo.

    Dan moet iemand een nieuw account maken (:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 18:21 ]

    God, zijn we nu ineens een kliniek voor mensen met mentale problemen en tienermeisjes die huilen omdat hun 'crush' met hun 'bff' gaat? Kom op zeg, als ze het graag kwijtwillen, kan dat op het forum ouwe, en mensen kunnen hun steun betuigen, maar een probleemhoekje zoals jij het voorstelt wordt het een walhalla van leedvermaak en proestende mensen die normaalgesproken ook zo kijken op een topic, maar niet reageren door de tranen in hun ogen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Weet je, je zit al op internet, achter een scherm waar niemand je kan zien. Hoeveel anoniemer kan het nog worden?

    En bovendien help ik veel liever mensen als ik weet wie ze zijn. En daar ben ik vast niet alleen mee. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waitwut.
    Hoe kan je nu anoniem een reactie plaatsen?xd
    En erbij, er zijn al subfora voor 'relatieproblemen' enzo, persoonlijk vind ik het totaal overbodig ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Crusoe schreef:
    Zoveelste suggestie dit weekend

    Ik denk dat je écht vertrouwelijke dingen gewoon niet op de site moet zetten, zelfs al is het anoniem.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right