• Beetje vage titel
    Het valt me op dat best veel mensen steun hebben aan quizlet
    Ik heb ook heel veel steun gehad aan quizlet toen ik begin dit jaar een*** periode had
    Hier op quizlet heb ik veel meer vrienden en wordt ik geaccepteerd zoals ik ben
    Hier staat er altijd wel iemand voor je klaar
    En dat vind ik zo goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Quizlet is the best. (:


    They fell in love, didn't they?

    Daarom moet er dus een Quizletland bestaan!
    Daar kunnen we gaan wonen met z'n allen en elkaar steunen!

    Celestial schreef:
    Daarom moet er dus een Quizletland bestaan!
    Daar kunnen we gaan wonen met z'n allen en elkaar steunen!

    Hahahaha jaaaaa n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zonder Quizlet, was er niet veel meer van mij over. Quizlet betekend écht heel veel voor me. Vooral een paar maanden geleden kon ik echt steun gebruiken, steun die ik bij mijn vriendinnen niet krijg.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Zonder Quizlet, was er niet veel meer van mij over. Quizlet betekend écht heel veel voor me. Vooral een paar maanden geleden kon ik echt steun gebruiken, steun die ik bij mijn vriendinnen niet krijg.

    Had ik ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Catdog schreef:
    Quizlet is the best. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nu niet dat het voor mij om een kutperiode gaat. Maar ik heb wel veel aan Q.
    Hier kan ik echt mezelf zijn, me uitleven en mijn ideeën die ik liever niet met vrienden deel uitwerken.
    Jaa, Q is vaak een opluchting.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, Quizlet en zijn bijhorende users zijn geweldig. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pinocchio schreef: