• Met school mag je kiezen. Of naar de efteling of naar Walibi.

    Al mijn vriendinnen bij mij uit de klas willen naar de Efteling.
    Ik wilde het liefst naar Walibi maar ik dacht als iedereen naar de Efteling gaat, ga ik ook maar.
    Toen zei een vriend van mij: 'Maar dan ga je toch met mij, L en I mee?'
    Daar zat ik over na te denken. Ik mag L en I en die ene vriend heel erg maar ik weet niet of ik er wel een hele dag mee rond wil lopen en of zij dat wel willen. Want ik denk zeg maar op een andere manier als zij doen.

    Ik zit dus een beetje te twijfelen. Walibi of Efteling.
    Wat zouden jullie doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Walibi.


    -

    Ben je al ooit naar Walibi of de Efteling geweest?


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Gewoon wat je zelf wilt. Weet je zeker dat het bij je vriendinnen leuk word om naar de efteling te gaan? Ga met hun mee! Maar als je zelf echt heel graag naar Walibi wilt en die andere het ook goed vinden ga je gewoon met hun mee en maak je er zelf een gezellige dag van.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Efteling, tenzij ik zeker zou weten dat ook de hele dag leuk wordt met die jongens.


    I am an idiot, I move.

    Zwammetje schreef:
    Ben je al ooit naar Walibi of de Efteling geweest?


    Ik ben 1000x naar de efteling geweest.

    Een keer naar Walibi. Toen was ik daar bijna geboren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta schreef:
    (...)

    Ik ben 1000x naar de efteling geweest.

    Een keer naar Walibi. Toen was ik daar bijna geboren.

    Dan moet je naar Walibi ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Als je het liefst naar Walibi gaat, ga je toch gewoon ? Anders word het ook maar saai in de Efteling als je alles al van buiten kent. En als je graag naar Walibi wilt, word het sowieso wel leuk met die mensen! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben vandaag nog in de efteling geweest toevallig, en ik verveelde me kapot. Walibi dus. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Efteling. Walibi is echt dodelijk saai ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan vraag je toch aan die jongens of ze het erg vinden dat jij dan met ze optrekt?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 22:28 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Words schreef:
    Als je het liefst naar Walibi gaat, ga je toch gewoon ? Anders word het ook maar saai in de Efteling als je alles al van buiten kent. En als je graag naar Walibi wilt, word het sowieso wel leuk met die mensen! ;D


    We accept the love we think we deserve.

    Walibi heeft wel uitdagerende attracties. Nouja dat is wat ik vind.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.