Zacht drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik kon de lichte nasmaak van zijn versgepoetste tanden nog steeds proeven. ‘Zing voor me.’ Smeekte hij nog een laatste keer. ‘Nee, ik kan het niet.’
Toen [..] haar vader stierf heeft ze zichzelf beloofd om nooit meer te zingen in het openbaar. Haar vader was namelijk altijd haar grootste fan toen ze met haar akoestische gitaar in een klein cafeetje ging gaan zingen. Als [..] One direction-lid [..] leert kennen is ze opslag verliefd. De twee worden soulmates, beste vrienden en elkaars grote geliefden die je geen enkele moment van elkaar kan scheiden. Als [..]op een dag in haar kamer zachtjes meezingt met ‘slow dancing in a burning room’ van John Mayer staat [..] toevallig voor haar slaapkamer deur en word hij opslag nog verliefder als hij haar stem hoort. One direction wilt kost wat het kost met [..] een duet opnemen, maar zal [..] haar principes aan de kant zetten voor roem?
Rollen nodig ;
x Zus & broer hoofdpersoon
x Vriendinnen one direction leden, helaas geef ik ze niet allemaal een vriendin slechts 2 leden krijgen een vriendinnetje, 2 blijven single maar kunnen wel even een 'flirt hebben' en 1 word een koppel met de hoofdpersoon.
Invullen :
Naam:
Bijnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd:
Nationaliteit:
Uiterlijk - duidelijke foto als het een bekend iemand is bij vermelden wie anders wil ik twee duidelijke foto's.- :
Familie:
Relatie:
Extra:
Titel?
Naam meisje?
Op wie word ze verliefd?
all I want is the taste that your lips allow