• “Excuse me mr van Persie, but what the fuck were you doing?”



    Stiekem genoot ik echt van dat gemene lachje van Muslera (Uruguayaanse keeper) nadat Robin van Persie die mislukte eerste penalty nam. Maar wat speelde Robin slecht zeg.. my god.. :/

    Dirk daarentegen komt net als altijd weer helemaal terug aan het eind.
    _O_

    Helaas, jammer van die penalties.. en die Lugano had hartstikke van het veld gestuurd moeten worden.

    Hebben jullie Nederland-Uruguay gezien?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 22:42 ]


    ars moriendi

    Ik had een barbecue met mijn voetbalteam, dus ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik kwam binnen toen de penalty's genomen werden. Man die penal van Robin was me een faal, niet normaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    V. Perzie bakt er de laatste tijd niet veel van. Begon al op het WK..


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Arcade schreef:
    V. Perzie bakt er de laatste tijd niet veel van. Begon al op het WK..


    Bij Arsenal zelf deed hij het anders behoorlijk goed na de winterstop.
    Ik weet niet of je het nou over van Persie zelf hebt, of alleen over zijn doen in het Nederlands elftal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    die scheidsrechter is ook echt een zwakzinnig figuur waar ze nog wel een 'leuk baantje voor hadden'

    Boxman schreef:
    die scheidsrechter is ook echt een zwakzinnig figuur waar ze nog wel een 'leuk baantje voor hadden'

    Amen to that.


    ars moriendi

    Die scheidsrechter kon ik echt niet uitstaan. En toen Robin mis schoot, zei mijn vader; Zelfs dat kan hij geen eens! (cat)


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    pff WK en nu deze wedstrijd, van Persie waar ben je mee bezig :l
    en Lugano had rood moeten krijgen.

    Forlán <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Robin doet het hartstikke goed bij Arsenal:X Maar in het Nederlands elftal dan lijkt het wel of er een hele andere Robin op het veld staat...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, maar wel dat Robin van Persie het slecht deed.


    Food.

    Joker schreef:
    pff WK en nu deze wedstrijd, van Persie waar ben je mee bezig :l
    en Lugano had rood moeten krijgen.

    Forlán <3

    Ik denk zelf dat van Persie zich gewoon veel beter in zijn vel voelt bij Arsenal, daar speelt hij dag en nacht, geen wonder dat die zich niet op zijn gemak voelt bij het NL'se team, dat is zo'n andere sfeer en cultuur die daar heerst. Maar ik moet ook toegeven, dat het af en toe wel heel erg bedroevend is.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Boxman schreef:
    die scheidsrechter is ook echt een zwakzinnig figuur waar ze nog wel een 'leuk baantje voor hadden'


    Echt he! Hij speelde de bal o.O Volgens mij wilde hij Robin zijn benen breken, maar oke-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voordat Lugiano rood had moeten krijgen maar het niet kreeg. Speelde Robin echt goed.

    Wie is er eens met dit?


    Firm believer of all that is magic

    Ik vond vooral dat Afellay het heel goed deed, en eigenlijk Ryan Babel ook wel. En de spelers die nog niet of nauwelijks eerder hadden gespeeld voor het Nederlandse team, deden het ook uitzonderlijk goed.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    En van Marwijk had Jasper moeten opstellen ipv die Krul-,- Allebei een wedstrijd was wel zo eerlijk, gezien het feit dat het toch maar oefenen was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vond dat Krul het wel uitzonderlijk goed deed, na mijn grote verbazing. Ik vind hem ook beter dan Vorm.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."