• Niet normaal. Ik heb net een halve zak chips leeggegeten. Nu ben ik de cracottes aan het opmaken en zometeen ga ik even naar de winkel want ik wil muffins. Oh dit is zo niet goed voor mijn lovehandles :'D Maar whatever, ik ga wel extra sporten ofzo :'D
    Dussss, wie heeft er nog meer zin om zich vol te proppen? ;D

Edit; ik ben dus zojuist naar de super gerend! Hij was bijna dicht ook nog. Gelukkig heb ik nu wat ik wil... vanillemuffins en chocomuffins <33333

[ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:58 ]

Rainbows on my staircase ~

Ik al de hele tijd.
    en er zit zo'n gast (mijn broertje) mijn chocolade ijs op te eten. (cat)

They fell in love, didn't they?

Don´t even get me started /sigh.

ME:9~

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Ik heb de hele dag al buikpijn, dus hoef voorlopig even niks meer te eten.

-

DIKZAK!

Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

Kvd707 schreef:
    DIKZAK!

Grappig.. (cat)

Ik had daar gisteren zin in, was ongesteld :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

O dat heb ik altijd, gelukkig wordt ik niet zo snel/niet snel dik haha

Laten we zeggen dat ik verslaafd ben aan chocolade (understatement) en dat ik vorige maand heb besloten af te kicken. We hebben alle chocolade uit ons huis geband enzo. Zaterdag had ik echt afkickverschijnselen: concentratiestoornissen, bibberen enzo. Ik ben in de kast gaan snuffelen en heb nog een hele pot Nutella gevonden en heb hem met een koffielepel voor de helft leeggegeten!
    Nu ik dit lees, klinkt dit echt wel erg, ik heb een serieus probleem -sight-

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Gimmme fooood! Ik wil eten, maar mag niet van mijn ouders. (:.

Alleen maar tranen van geluk

Door jullie krijg ik honger (cat)

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

dat heb ik gelukkig nooit (:

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Bohemian schreef:
    Laten we zeggen dat ik verslaafd ben aan chocolade (understatement) en dat ik vorige maand heb besloten af te kicken. We hebben alle chocolade uit ons huis geband enzo. Zaterdag had ik echt afkickverschijnselen: concentratiestoornissen, bibberen enzo. Ik ben in de kast gaan snuffelen en heb nog een hele pot Nutella gevonden en heb hem met een koffielepel voor de helft leeggegeten!
    Nu ik dit lees, klinkt dit echt wel erg, ik heb een serieus probleem -sight-

Mensen kunnen geen verslaving aan chocolade hebben, tenzij je elke dag minimaal 11 kilo chocolade eet. Je hebt gewoon zin in chocolade. (cat)

Ghehe, tell my tummy!

[ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:47 ]

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Ik! Maar ik mag niet ):

[ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:48 ]

Moonshine, take us to the stars tonight ~