• Net buiten mijn wijk wordt er een Rotonde gemaakt. Allen hebben ze dus van alles afgesloten.Het is nu gewoon irritant om de wijk uit te komen .___. en het duurt ook nog langer -.-'
    Pas als het nieuwe school jaar begint ben ik er van af .______.


    Wie heeft er ook problemen met bepaalde dingen?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 15:21 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    * Rotonde. (;
    Ja, dat is wel irritant!
    Ik heb er zelf geen last van, omdat ik twee kanten op kan, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 15:11 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een rotonde.
    Ik ken het,hier vinden ze het leuk om tegelijkertijd de hele stad ope te leggen,echt zo kut.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het vreselijk dat ze hier in Assen de hele binnenstad in een keer openleggen in plaats van in stukken :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een rotonde
    En ik heb er een last van :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik erger me aan oneven straten, of die met losse/uitstekende stenen. Het is dat ik vrij goed kan lopen op hakken, maar soms is het een hel om daarmee zulke straten door te gaan, zonder je nek te breken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hier werken ze in de straat, en dat duurt nog tot augustus volgend jaar. Nu is er super veel lawaai, terwijl ik moet studeren en de straat is één en al werf. totaal niet meer bereikbaar met de auto..


    Get outta my head!

    Ja, hier zijn ook hele straten opgebroken, en sta ik elke ochtend in de fietsenfille om naar school te gaan. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'