• Iemand hem al gezien? Ik ga 'm denk ik wel downloaden, hij lijkt me grappig. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik houd niet zoveel van dat soort films. >.<

    ik zou hem graag willen zien :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    mij lijkt het een loser film:X maar je moet het zelf weten


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    lijkt me een melige film, xd


    <3

    Je kan 'm gratis kijken op eumovies.eu in goede kwaliteit volgens mij ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is echt geweldig. Het is geen hoogstaande film maar hij is zo grappig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    K heb m net vanmiddag gedownload... maar toen nam mijn xbox beslag op mij dus ik moet m nog steeds kijken xD

    GeerGeweer schreef:
    mij lijkt het een loser film:X maar je moet het zelf weten


    Hoezo nou weer een loser film? Ik heb de laatste tijd gewoon heel veel thrillers, zware films en horrors gezien en dan vind ik het leuk om af en toe een simpele en melige film te kijken. :')

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    GeerGeweer schreef:
    mij lijkt het een loser film:X maar je moet het zelf weten


    Ik vind het niet loserig, dit zijn gewoon films waarbij je niet hoeft na te denken en jij je weer even 'kind' kan voelen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:23 ]


    <3

    Como schreef:
    (...)

    Ik vind het niet loserig, dit zijn gewoon films waarbij je niet hoeft na te denken en jij je weer even 'kind' kan voelen.


    Cthulhu schreef:

    Hoezo nou weer een loser film? Ik heb de laatste tijd gewoon heel veel thrillers, zware films en horrors gezien en dan vind ik het leuk om af en toe een simpele en melige film te kijken. :')


    mijn mening, ik vind romeo en julia in tuinkabouterversie nogal... stom (nogaals mijn mening)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!