• Die beginnen bij mij altijd spontaan en duren minimaal 10 minuten. Dat is zo vervelend en ik verlies echt veel bloed, waar ik duizelig van word. Weet iemand hoe dat kan? D: Ik heb de aderen al eens laten dichtbranden, maar dat werkt dus ook niet.
    En ik peuter niet in mijn neus.x]

    Ik heb er nu dus ook weer een en ik merk dat het een lange gaat worden met veel bloedverlies.
    (no_chears)


    everything, in time

    Ik heb werkelijk nog nooit een bloedneus gehad, dus ik weet het niet. Sterkte! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb werkelijk nog nooit een bloedneus gehad, dus ik weet het niet. Sterkte! 8D


    Oh dat is zo oneerlijk!:'D
    Bedankt lief.<3


    everything, in time

    Stop sowieso tampons in je neus, werkt perfect, lol. Ik had dat ook, maar mijn aderen dicht laten branden hielp wel.. misschien de dokter nog een keer bezoeken?

    iemand in me klas had een bloedneus omdat hij er in peuterde met best veel bloed volgens mij had hij zijn hersenen bereikt :Y)
    OT:
    srry geen idee wat er tegen te doen
    oja nog sterkte:Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 18:56 ]


    Shoganai i ne~

    Ik heb vaak bloedneuzen hoor. Maar soms niet en soms wel. Bij mij komt er ook behoorlijk wat uit en ik word ook duizelig erna. Sterkte ermee! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Te hoge of te lage druk in de atmosfeer zorgt meestal voor zoiets... Of door plotse temperatuurverandering, misschien ben je de laatste tijd gewoon erg overhit geraakt?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ken et xd ik krijg ze ook zo opeens spontaan.. de 1 duurt wat langer dan een ander. ik heb wel eens dat ik er 4 of 5 op een dag heb, vooral in de zomer.. das echt kut..

    Ehm, sommige krijgen het doordat ze veel chocola eet. Zoals mijn moeder, die heeft dat ook.

    Als er druk op op je hoofd staat ofzo, dan kan het ook gebeuren
    & peuteren xd & neus snuiten
    & als je pech heb bij neusspray, maar de 1 kan er wel tegen en de ander niet.

    Dr is wel 1 voordeel bij bloedneuzen.. me neus is dan weeer open xd en kan ik weer goed ademen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    Te hoge of te lage druk in de atmosfeer zorgt meestal voor zoiets... Of door plotse temperatuurverandering, misschien ben je de laatste tijd gewoon erg overhit geraakt?


    Ik ben vandaag wel de hele tijd buiten geweest, in de hitte.D:
    Weet je toevallig of slaaptekort ook voor bloedneuzen kan zorgen?

    Krijg je trouwens bloedvlekken uit een witte broek?(nerd)


    everything, in time

    Dumbledore schreef:
    Ik heb werkelijk nog nooit een bloedneus gehad, dus ik weet het niet. Sterkte! 8D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik ben vandaag wel de hele tijd buiten geweest, in de hitte.D:
    Weet je toevallig of slaaptekort ook voor bloedneuzen kan zorgen?

    Krijg je trouwens bloedvlekken uit een witte broek?(nerd)


    Et beste is om dan gelijk de wassen.
    Uit de witte zakdoeken van me ma zijn de bloedvlekken altijd eruit gegaan ;d en geloof me die heb ik heel vaak smerig gemaakt XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zal hier even de hele lijst plaatsen. :P

    Verse bloedvlekken verwijderen
    Behandel verse bloedvlekken nooit met warm of heet water. De warmte zorgt er immers voor dat het bloed stolt en op die manier worden de vlekken moeilijker te verwijderen. Hoe pak je ze dan wel aan?

    Werkwijze 1:

    Giet wat melk over de vlek.
    Dep met een propere doek.
    Was de stof daarna in de wasmachine.

    Werkwijze 2:

    Spoel de bloedvlek met koud water.
    Week de stof daarna in koud water waaraan je flink wat zout of soda toevoegt.
    Spoel de stof daarna opnieuw uit met koud water.
    Was het (kledingstuk) ten slotte in de wasmachine.

    Werkwijze 3:

    Spoel de vlek met koud water.
    Smeer er vervolgens ossengalzeep op.
    Was de stof daarna in de wasmachine.

    Werkwijze 4:

    Spoel de vlek onmiddellijk in koud water.
    Stop het (kleding)stuk daarna meteen in de wasmachine.

    Werkwijze 5:

    Los een aspirine op in wat koud water.
    Behandel hiermee de vlek.
    Spoel de stof vervolgens met koud water.
    Was dit ten slotte in de wasmachine.

    Werkwijze 6:

    Bedek de vlek met zout.
    Laat het zout het bloed absorberen.
    Spoel na met koud water.
    Was de stof ten slotte in de wasmachine.

    Werkwijze 7:

    Bedek de vlek met vochtig aardappelzetmeel.
    Laat dit zetmeel drogen.
    Borstel het ten slotte weg.
    Was het (kleding)stuk daarna in de wasmachine.

    Werkwijze 8:

    Spoel de vlek uit met koud water.
    Behandel de vlek vervolgens met kleurloze azijn.
    Spoel opnieuw uit met koud water.
    Was het stof in de wasmachine.

    Uit testen blijkt verder dat cola bloedvlekken kan verwijderen, maar dan zit je wel opgescheept met een colavlek...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Et beste is om dan gelijk de wassen.
    Uit de witte zakdoeken van me ma zijn de bloedvlekken altijd eruit gegaan ;d en geloof me die heb ik heel vaak smerig gemaakt XD


    Haha, ik had er ooit ééntje, die duurde drie kwartier en ik zat op een gegeven moment echt met handdoeken. :'D
    Ik ben nu ook al zeker 10 minuten bezig en hij is nog net zo erg. --'

    En juist niet wassen, want dan stolt het bloed. D:


    everything, in time

    Niet naast mij komen zitten, want ik bezorg mensen spontaan een bloedneus.

    Geen idee, ik heb nog nooit een bloedneus gehad. Misschien nog eens langsgaan naar de dokter en opnieuw laten toebranden? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het kan door het weer komen ofzo..!

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha, ik had er ooit ééntje, die duurde drie kwartier en ik zat op een gegeven moment echt met handdoeken. :'D
    Ik ben nu ook al zeker 10 minuten bezig en hij is nog net zo erg. --'

    En juist niet wassen, want dan stolt het bloed. D:


    Ghehe ik had 1 die duurde vet lang XD me ma tampon in me neus douwen.. paste hij niet [ik was klein] nja na een tijdje me opa maar opgebeld.. hij was er en POEF het stopte opeens XD opa voor niks gekomen XD

    Altijd zo ranzig als er zo'n sliert eruit komt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you