• eerst al me BF in de 1ste klas -> ze veranderde van lief meisje naar kakker.
    toen me andere BF -. ze had te weinig tijd voor mij en liet me zitten
    en nu alweer me andere BF waarvan ik dacht dat ze nooit zou veranderen :( ze wordt nu ook een kakker :S ooh man wie heb ik nou nog over dan :'(


    when words fail, music speaks.

    Mij (A)
    Ik ken je geeneens maar oke ;)


    Crack a bottle

    Mij?.. Srr, ik weet niet, ik verlies ook m'n vrienden.

    Ik sta ook altijd voor je klaar(A)


    Music is the new sex

    hier op Q. ook wel genoeg, maar ik bedoel iemand die waar ik hen kan gaan om uit te huilen, die me begrijpt enzoo die zijn hier gwn niet :(


    when words fail, music speaks.

    Niet gemeen bedoel maar: OMG alleen omdat ze een kakker worden? Sorry hoor, als ik nu zou zeggen: "Mensen het is een feit... IK WORD NERD." Zou je me dan ook straal negeren?
    En als ze gemeen tegen je doen en je verlaten, zit er niks anders op dan nieuwe vriendinnen zoeken.

    o.O dat is echt erg!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Niet gemeen bedoel maar: OMG alleen omdat ze een kakker worden? Sorry hoor, als ik nu zou zeggen: "Mensen het is een feit... IK WORD NERD." Zou je me dan ook straal negeren?
    En als ze gemeen tegen je doen en je verlaten, zit er niks anders op dan nieuwe vriendinnen zoeken.

    het gaat daar niet egt om, maar ik bedoel gwn haar gedrach, ze nergeert me en sluit me buiten ik besta niet meer voor haar. en ze was eerst soort van "Stoer" nu draagt ze hakken enzoo KAKKER dus


    when words fail, music speaks.

    Hier op quizlet staat iedereen voor je klaar :)

    En dat is echt vet k*t van al je vriendinnen.

    Veel sterkte :')


    bla bla bla

    Je raakt mij niet kwijt als vriendin<333

    (...)
    het gaat daar niet egt om, maar ik bedoel gwn haar gedrach, ze nergeert me en sluit me buiten ik besta niet meer voor haar. en ze was eerst soort van "Stoer" nu draagt ze hakken enzoo KAKKER dus
    Als ze je negeert moet je er wat van zeggen. Maar, ik snap dat je nu denkt dat het te laat is. Maar dat is het niet. Mijn vriendin heeft hetzelfde gehad en ze heeft besloten om weer met al die mensen af te spreken, om te kijken of ze echt zijn veranderd.
    Ik zou dat ook doen, want geloof me... ze zijn je niet vergeten.

    (...)Als ze je negeert moet je er wat van zeggen. Maar, ik snap dat je nu denkt dat het te laat is. Maar dat is het niet. Mijn vriendin heeft hetzelfde gehad en ze heeft besloten om weer met al die mensen af te spreken, om te kijken of ze echt zijn veranderd.
    Ik zou dat ook doen, want geloof me... ze zijn je niet vergeten.

    maar ik wil dat ook niet. want ze heeft me ook gwn laten staan :( ze werd zomaar boos op me terwijl ik niks deed en vorig jaar kregen ik en me vriendin een bloedhekel aan haar. en dat heeft ze aan zichzelf te danken! sorry maar met haar ga ik nooit praten als ze me toch nergeert.. wanneer dan? want ze fiets ook niet meer met ons mee


    when words fail, music speaks.

    (...)
    maar ik wil dat ook niet. want ze heeft me ook gwn laten staan :( ze werd zomaar boos op me terwijl ik niks deed en vorig jaar kregen ik en me vriendin een bloedhekel aan haar. en dat heeft ze aan zichzelf te danken! sorry maar met haar ga ik nooit praten als ze me toch nergeert.. wanneer dan? want ze fiets ook niet meer met ons mee
    Sorry dat ik het zeg, maar als je dat niet wilt, moet je er ook niet meer bij stilstaan. Want dan begin je langzamerhand jezelf er de schuld van te geven. Zit ze niet meer bij jou op school ofzo? En waarom veranderde ze?

    (...)Sorry dat ik het zeg, maar als je dat niet wilt, moet je er ook niet meer bij stilstaan. Want dan begin je langzamerhand jezelf er de schuld van te geven. Zit ze niet meer bij jou op school ofzo? En waarom veranderde ze?


    jawel ze zit wel bij mij op school. maar ik zie of spreek haar nooit ofzoo en omdat ze uit haar klas een paar vriendinnen hebben zijn ook zow en ze veranderd zich voor hun dus als zij een kloon wil zijn moet ze het zelf weten


    when words fail, music speaks.

    heb je het nu over mij?:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee ^^ aan jou heb ik meer als die 3 daarboven


    when words fail, music speaks.