VOLJa,Ik heb weer eens veel inspiratie.^^
Ik heb dus rollen nodig.
Het verhaal;
Dit verhaal gaat over een meisje met problemen.Op school word ze gepest.Thuis gaat het niet goed en m'n beste vriendin is net neergestoken.Tijd voor een vriendje dus.Ze kijkt op verschillende date site's,maar daar kan ze niemand leuk vinden.SMS'en dan maar.Op een dag zet ze de Tv aan en...
Lijkt hij je leuk? Kies dan een rol,of maak hem gewoon!
Keuze's;
Hoofdrol; Bezet JUSTBEATIT
Beste vriendin; (Die dus niet lang meer leefd.)
Zus hoofdrol;Bezet LOLLIPOPx
Pestkop 1; Bezet EvaLovesBill
Pestkop 2;
Weet je zelf nog een leuke rol,mag je hem natuurlijk zeggen :') Als je een rol wilt,moet je niet persé je eigen gegevens invullen,vul gewoon je personage in.Kies ook gepast.Dat is makkelijker.
Wat ik nodig heb;
Naam;
Bijnaam;
Leeftijd;
Karakter;
Plaatje;
Tekst;
(Bijpassend.)
x
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- Rollen <3 [Th-story]
Rollen <3 [Th-story] - Rollen verdeling
-
9 sep 2008 - 18:579 sep 2008 - 18:59
Ik heb geen tijd.. Maar ik wil zooo graag de hoofdrol ofzo! Maar is het ok goed als ik vanavond ofzo mijn zooi evne invul?
Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
9 sep 2008 - 18:59HOI MEREL
Hoofdrol
Naam; Julie Stroobants.
Bijnaam; Juul, Jools
Leeftijd; 16
Karakter; Een enorme bitch, maar als je haar eenmaal goed kent is ze heeeeeeeel lief.
Plaatje; http://farm3.static.flickr.com/2259/1699520022_82150085ca.jpg
Tekst;
Hoi?
Ik ben Julie, en ik ben al 16 jaar oud. Niet dat het jou boeit ofzo. Ik heb een enorme haat aan pannenkoeken. Waarom? Omdat ze vies zijn, ze bezorgen je puisten en je word er enorm dik van. DAAROM.
Verder luister ik naar The veronicas. Waarom? DAAROM. Ik vind ze leuk, hip en hun liedjes passen perfect bij mij. Verder ben ik eigenlijk niet interressant. Vind jij van wel? Dan moet je het verhaal lezen.
Lots of love!
rules don't stop me
9 sep 2008 - 19:01ik wil wel x)
maar niet uit liefst hoofdrolListen to your heart and your dreams come true ~
9 sep 2008 - 19:02Ik heb geen tijd.. Maar ik wil zooo graag de hoofdrol ofzo! Maar is het ok goed als ik vanavond ofzo mijn zooi evne invul?
Als het maar niet te laat is.^^9 sep 2008 - 19:04Ikke wil vriendin Bill worden ^^ Info komt <3
9 sep 2008 - 19:079 sep 2008 - 19:07Ikke wil vriendin Bill worden ^^ Info komt <3
Maar dan kom je er pas laat in
[Maar je kan ook nu een rol kiezen,ik zal er wel voor zorgen dat je vriendin Bill word ]9 sep 2008 - 19:079 sep 2008 - 19:07Dan wil ik uhmm ook nog zus hoofdrol zijn ^^
9 sep 2008 - 19:08Naam; Annelies
Bijnaam; AnneliesPOEPKE
Leeftijd; 16
Karakter; Bitchy, koppig, spontaan, lief, snel jaloers, grappig, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar
Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512
Tekst;
Haaii peopz <3
Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Zoals je ziet heb ik Blond/blauw haar. Veder heb ik ook nog een hondje genaamd Toshy en woon ik al alleen. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!
Kissez <3
9 sep 2008 - 19:089 sep 2008 - 19:08Zus Hoofdrol!
( kan ik iets met Gustav krijge please? )
Naam; Carolaa
Bijnaam;Caroo
Leeftijd; 16
Karakter; Lief Meisje, Behulpzaam, En vol met humor, en Een beethe kattekwaad
Plaatje; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679
Tekst; Heey You Guys
Ik ben Carolaa, But Call me Caroo
ten 1e; I LOVE MY BEST FRIENDS
Kan gewoon niet zonder Hun
What i Like; Gitaar Playin<3 zingen,Lekker Kete met Vriendinnen En PyamaParty's Houde !
Big Sunglasses And COOKIES<3
yeah i know, I have a BIIIGG Cookie Obsession
What i Dislike'; mensen die zich stoerder voor doen dhan ze Werkelijk zijn !Ö
En mensen die te laat op afspraken zijn!
Nja Als je ng iets wil moet je het zegge
Maar ik moet gaan Mijn friends zijn hier!!
Bye!<3 #
(laat je me het wete als ik de rol heb ?)
I solemny swear i am up to no good
9 sep 2008 - 19:099 sep 2008 - 19:099 sep 2008 - 19:09
Naam;Shanice
Bijnaam;Niesje ,Skat,Meisjhuu
Leeftijd;ben ik echt 13 maar jij mag kiezen x)
Karakter;Lief,Aardig,Verlegen,Spontaan,Vaak mezelf
Plaatje;komt er aan x)
Tekst; Heey!!!
Jah ik ben Shanice!!
Ik ben 1.(mag je zelf kiezen x))jaar,Op msn en forums ben ik niet verlegen en schaam ik me niet,maar in het echt word ik al rood als iemand iets tegen me zegt.Thuis gaat het niet zo goed.Ik heb vaak problemen met mijn ouders.Op school word ik vaak gepest omdat ik verlegen ben en stil en ze vinden mij een Emo ofzo...Ik ben wie ik ben en daarmee basta!!
Ik ben vaak mezelf maar soms doe ik me anders voor om 'er bij'te horen,Maar als ik daar eenmaal mee bezig ben weet ik dat het niet goed is,en dan zet ik weer een stap achter uit.Ik heb 1 beste vriendin,(naam van vriendin)is echt alles voor me,Bij haar kan ik zijn wie ik ben.Als zij niet bestond zou ik ook niet bestaan.Ik ben veder nog singel,Ik zie vaak meisjes met vriendjes en zo,Maar voor mij hoeft dat niet.Nouja als ik een vriendje had zou ik daar reuze blij mee zijn.Maarjah niemand vind me knap of mooi of überhaud aardig....
Maar jah ik ga maar eens tekenen,Mijn grootste hobby,Ik weet niet of dat een hobby is maar ik ga!!
doeii xxx
Zo iets??
Listen to your heart and your dreams come true ~