• Daar heb ik haat aan :Y)

    Maar nu komt het ''leukste'' deel
    Er word overal aan vriendjespolitiek gedaan!
    Hier op Q, Op School , Bij weetikveel ,,ALLES
    OOkal heb je het self neit door,,en seg je van niet
    Ik denk tog dat je eerder iemand die je kent en bevriend mee bnt fsoo laat winnen met weetikveel wat. Soo ,, Dat moest er duss even uit(baby)


    Crack a bottle

    Jaah maar dat komt eigenlijk grotendeels omdat je die mensen kent en meer vetrouwt, gelooft, etc en van die dingen you know. Ik bén het met je eens en moet zeggen dat ik meestal ook m'n vrienden eruit kies maar tjah soms kan je er écht niet aan doen. Ook komt het doordat je je vrienden niet teleur wil stellen omdat je die beter kent als de andere. ^^

    Jaa,, daarom seg ik ook:
    9 van de 10 keer heb je self niet eens door dat je aan vriendjespolitiek doet,, Maar tog heb ik er haat aan


    Crack a bottle

    Jaah maar dat komt eigenlijk grotendeels omdat je die mensen kent en meer vetrouwt, gelooft, etc en van die dingen you know. Ik bén het met je eens en moet zeggen dat ik meestal ook m'n vrienden eruit kies maar tjah soms kan je er écht niet aan doen. Ook komt het doordat je je vrienden niet teleur wil stellen omdat je die beter kent als de andere. ^^
    Sorry hoor, Ik snap heus wel dat je je vrienden boven sommige mensen kiest. Maar ik zeg altijd tegen ze: Ja, ik wil ook andere mensen ontmoeten en als je daar niet mee eens bent, kan je de schijt krijgen.

    Jaah maar dat komt eigenlijk grotendeels omdat je die mensen kent en meer vetrouwt, gelooft, etc en van die dingen you know. Ik bén het met je eens en moet zeggen dat ik meestal ook m'n vrienden eruit kies maar tjah soms kan je er écht niet aan doen. Ook komt het doordat je je vrienden niet teleur wil stellen omdat je die beter kent als de andere. ^^


    amen!_O_


    I need you like a heart needs a beat

    Ach tsjaa.. Daarom doe ik ook niet aan rollentopics enzo, en op school probeer ik het ook zo min mogelijk..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaah maar uhmm Kathy, daarom moet je zo niet reageren want je doet heus wel hetzelfde als vele onder ons en soms heb je het zelf niet eens door. What ever.
    @xdreamxON
    Tsjaah maar geloof me, zoals ik bij HelloKathy al zei, hoe dan ook doe jij ook aan vriendjespolitiek en soms meer dan je door hebt wanneer je dat doet. That's the life and nobody can change it ^^

    @LOLLIPOPx
    En tog heb ik er haat aan (A)


    Crack a bottle

    Jaah maar uhmm Kathy, daarom moet je zo niet reageren want je doet heus wel hetzelfde als vele onder ons en soms heb je het zelf niet eens door. What ever.
    @xdreamxON
    Tsjaah maar geloof me, zoals ik bij HelloKathy al zei, hoe dan ook doe jij ook aan vriendjespolitiek en soms meer dan je door hebt wanneer je dat doet. That's the life and nobody can change it ^^


    That's life en niet That's the life x'D

    Dan zeg je; dat is de leven x'D

    Acht what ever ^^
    Annelies maar 12 zijn dus nog geen goed Engels kunnen spreken >,<

    Jaah maar uhmm Kathy, daarom moet je zo niet reageren want je doet heus wel hetzelfde als vele onder ons en soms heb je het zelf niet eens door. What ever.
    @xdreamxON
    Tsjaah maar geloof me, zoals ik bij HelloKathy al zei, hoe dan ook doe jij ook aan vriendjespolitiek en soms meer dan je door hebt wanneer je dat doet. That's the life and nobody can change it ^^
    Ik zeg niet dat ik er niet aan doe. Maar ik doe er niet veel aan, want ik heb bijna geen momenten dat aan vriendjespolitiek kan doen.

    Acht what ever ^^
    Annelies maar 12 zijn dus nog geen goed Engels kunnen spreken >,<


    x'D ik ben er ook niet goed in hoowr [a]

    xdreamxON
    Like, dat is jouw keuze^^ Jij kiest ervoor om het te haten en iemand anders weer niet.
    Zo zit het leven in elkaar lieford, leg je er maar bij neer. 1 En al vriendjespolitiek x'D

    @LOLLIPOPx

    Kutwereld (baby)


    Crack a bottle

    ik haat het ook >< khad er ook zo'n topic over gemaakt dat je dan geen rollen moet uitdelen als je het toch aan je vrienden geeft ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.