• Oke, ik vond dus deze parody en hij is echt gaaf. Ik lag al dubbel toen het filmpje nog niet eens echt begonnen was. Er was enkel wat tekst in beeld.

    weet niet of er al een topic is met dit filmpje



    Wat vinden jullie van dit filmpje?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Op het begin, met die haarflip.. ohmy..


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind het altijd grappig om parody te kijken, of ja wel goede. En ja ik ben een belieber. Dit filmpje vind ik leuk:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 21:45 ]


    <3

    Whaha, wtf. (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Como schreef:
    Ik vind het altijd grappig om parody te kijken, of ja wel goede. En ja ik ben een belieber. Dit filmpje vind ik leuk:

    Die is inderdaad ook erg leuk *ligt dubbel van het lachen*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Whahaha


    Teehee

    Como schreef:
    Ik vind het altijd grappig om parody te kijken, of ja wel goede. En ja ik ben een belieber. Dit filmpje vind ik leuk:

    I love tegen de sterren op. Jammer dat 't niet meer komt :(

    Como schreef:
    Ik vind het altijd grappig om parody te kijken, of ja wel goede. En ja ik ben een belieber. Dit filmpje vind ik leuk:

    Whaha, die is echt geniaal :Y) En ja ik ben ook fan, maar die is gewoon té grappig. XD


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Como schreef:
    Ik vind het altijd grappig om parody te kijken, of ja wel goede. En ja ik ben een belieber. Dit filmpje vind ik leuk:
    .

    Geniaaaaaaal il gong helemmaal los!! En nee ik ben geen hater

    DIT IS OOK EEN LEUKE:


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik vind die van Theamusus de beste!! Balhaar!

    Maarja, ik vind dat die jongen echt gewoon NIET kan zingen... die jongen van het clipje van Hairy

    Hahaha, die gast in zijn bed. :'D


    Where there is a sea there are pirates...



    :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Como schreef:
    Ik vind het altijd grappig om parody te kijken, of ja wel goede. En ja ik ben een belieber. Dit filmpje vind ik leuk:



    XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Anikachan schreef:


    :)

    Die is geniaal


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    My name is BEETHOVEN motherfucker xD


    Teehee