• Nou kijk als iemand een oude gebruikersnaam heeft bv. Gleek.
    Kan je dan toch Gleek pakken omdat het een OUDE gebruikersnaam is.
    Of is die dan nog steeds bezet?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee, die is nog steeds bezet (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    No, dat kan helaas niet. Omdat jij dan door kan gaan voor die persoon, zeg maar. ;3


    It's time to be happy again.

    Nee, dat kan niet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Champagne schreef:
    No, dat kan helaas niet. Omdat jij dan door kan gaan voor die persoon, zeg maar. ;3

    Oooh okee I get it ;d jammer!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nope, dit kan niet. Diegene kan zijn/haar eigen naam wel terugveranderen in deze oude username, maar deze kun jij niet innemen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Moet dit niet bij Vragen?


    All I wanna do is lose control

    Nee kan niet meer. Maar ik heb iets heel weirds, vroeger kon dat nog wel en ik had ooit de username MyTourniquet, maar een andere user heeft in die tijd ook de username MyTourniquet en nu vraag ik me af of ik die username wel weer zou kunnen nemen, want zowel ik als die andere user hebben die naam (al eens gehad).


    No growth of the heart is ever a waste

    BananaxShake schreef:
    Moet dit niet bij Vragen?

    Ooh shit is er dan een topic ''vragen''? :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Nee kan niet meer. Maar ik heb iets heel weirds, vroeger kon dat nog wel en ik had ooit de username MyTourniquet, maar een andere user heeft in die tijd ook de username MyTourniquet en nu vraag ik me af of ik die username wel weer zou kunnen nemen, want zowel ik als die andere user hebben die naam (al eens gehad).

    Ja jij en die user kunnen deze naam nemen als de ander m niet heeft als huidige naam.

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ja jij en die user kunnen deze naam nemen als de ander m niet heeft als huidige naam.

    Ooh dus toch? :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    (...)
    Ooh shit is er dan een topic ''vragen''? :$

    Er is een subforum 'vragen'

    Krullerd schreef:
    (...)
    Er is een subforum 'vragen'

    Sorry! had ik niet in de gaten :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    (...)
    Ooh dus toch? :o

    Nee, dat geld alleen in de situatie van c18.
    Je kan geen naam nemen die al bezet is of bezet is geweest, alleen een hele nieuwe of een oude van jezelf.
    Maar in het begin kon je nog alle namen nemen die niet op dat moment bezet waren, en dan hadden soms twee of meer mensen achter elkaar dezelfde username, en deze mensen kunnen deze naam nemen als die niet bezet is op dit moment, want voor het beide is het een oude username

    Krullerd schreef:
    (...)
    Nee, dat geld alleen in de situatie van c18.
    Je kan geen naam nemen die al bezet is of bezet is geweest, alleen een hele nieuwe of een oude van jezelf.
    Maar in het begin kon je nog alle namen nemen die niet op dat moment bezet waren, en dan hadden soms twee of meer mensen achter elkaar dezelfde username, en deze mensen kunnen deze naam nemen als die niet bezet is op dit moment, want voor het beide is het een oude username

    Ahaaa oke bedankt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pyro schreef:
    Nee, die is nog steeds bezet (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California